مدیر حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از ۹ هزار نفر زائر از استان کرمان در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند گفت: ۳۶۵۰ ویزا تا صبح امروز در استان کرمان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛محمود عرب‌نژاد با اشاره به اینکه ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین در استان کرمان از روز پنجشنبه پنجم مهرماه آغاز شده است اظهار داشت: تا روز گذشته بیش از ۹ هزار نفر زائر از استان کرمان در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان تنها از طریق سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir انجام می‌شود گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح مشخصات خود و همراهان را وارد کرده و زمان ورود به مرز را مشخص کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح تلاش شده تا از ازدحام و تراکم جمعیت در مرزهای کشور جلوگیری شود افزود: ثبت‌نام از طریق سامانه سماح از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه کنسولگری موقت عراق در استان کرمان مستقر شده است عنوان کرد: ۳۶۵۰ ویزا تا صبح امروز در استان کرمان صادر شده است.

عرب‌نژاد با بیان اینکه متقاضیان بعد از ثبت نام در سامانه سماح گذرنامه خود را به دفاتر حج و زیارت تحویل دهند افزود: صدور ویزای زائران ویزای زائران ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم