سردار معروفی در سفر به شهرستان ریگان بیش از 59 میلیارد ریال پروژه عمرانی و اشتغالزایی را افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در سفر به شهرستان ریگان بیش از ۱۰ پروژه عمرانی و اشتغالزایی را افتتاح کرد.

معروفی در بدو ورود به شهرستان بر سر مزار شهدای گمنام این شهرستان حاضر شدند و به مقام شامخ شهدای گمنام ریگان ادای احترام کرد.

فرمانده سپاه ثارالله پس افتتاح پروژها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریت هایی که با نظر ولی امر مسلمین به سپاه بسیج واگذار شد بحث خدمات اجتماعی تحت قرارگاه های خدمات رسانی و مردم یاری و بسیج سازندگی سپاه بود که در استان کرمان به صورت جهادی در همه عرصه فعال است  .

سردار معروفی تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح ۱۰ پروژه ارزشمند عامل المنفعه در شهرستان ریگان با هماهنگی  سپاه و بسیج ، مسئولین اجرایی و خیرین برای مردم عزیزمان بودیم .

این مقام مسئول افزود: ساختمان ناحیه مقاومت امروز افتتاح و در اختیار برادران بسیجی برای خدمت به مردم قرار گرفت ، همچنین کار ارزشمند تعمیر و تکمیل ۵۰ واحد مسکن محرومین که  هر واحد بین ۸ تا ۱۰میلیون تومان با همکاری گروه های جهادی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: ساخت و تکمیل ۱۳واحد مددجویی با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی انجام شد که حدود یک میلیارد تومان با همکاری گروه های جهادی هزینه شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

معروفی با اشاره به افتتاح سوله ورزشی صالحین در شهر مردم عباس آباد سردار،افزود: این سوله  ۵۰۰ مترمربع وسعت دارد که در اختیار مردم قرار گرفته است .

وی در ادامه از افتتاح دو واحد خانه عالم در  دو روستاهای ریگان خبر داد و ابراز کرد: این واحدها  با هماهنگی و همکاری گروه های جهادی و با هزینه حدود ۲۱۹ میلیون تومان تکمیل شده است.

معروفی افزود: گلخانه ای با متراژ ۵۰۰متر با اعتبار ۳۰میلیون تومان با همکاری بسیج سازندگی، کارگاه خیاطی و قالی بافی با اعتباری بالغ بر  ۴۰میلیون تومان افتتاح شد.

فرمانده سپاه ثارالله بیان کرد: مجموعه اعتبار افتتاحیه ها ۵ میلیارد و ۹۲۵میلیون تومان بود که چهار میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان سهم سپاه و خیرین در این پروژه ها می باشد.

وی ادامه داد:  ۳۲۹میلیون تومان سهم کمیته امداد و ۹۰۰میلیون تومان سهم و آورده گروههای جهادی است.

این مقام مسئول افزود: گروه‌های جهادی سیدالشهدا اصفهان سپاه با هماهنگی سپاه ثارالله در ریگان مستقر هستند و ۲۸واحد خانه محرومین را در حال ساخت دارند که بین ۴۰ تا ۴۰درصد پیشرفت کار تا اکنون دارد.

معروفی با اشاره به فعالیتهای گروه جهادی سیدالشهدای تصریح کرد: گروه‌های جهادی سیدالشهدای اصفهان ۴۰۰نفر بیمار  صعب العلاج را شناسایی و جهت مداوا به اصفهان اعزام کردند.

وی افزود: تا زمانی که نیاز باشد کنار مردم هستیم و با هماهنگی مسئولین اجرایی انقلابی و با روحیه جهادی و انقلابی سعی میکنیم کارها را پیگیری کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله عنوان کرد: اولویت هایی در کار پیش بینی کردیم که اولین اولویت آب و بعد بهداشت ، سرویس‌های بهداشتی و حمام  است قطعاً در این شهرستان ما کمک می کنیم در بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغال که بحث جدی است .

سردار معروفی در خاتمه اشاره داشت به تفاهم نامه بین قرارگاه خاتم و استانداری در خصوص ایجاد سیل بند در منطقه شرق و جنوب استان، اظهار کرد: تفاهم نامه ای که بین استانداری و قرارگاه خاتم نوشته شده برای ایجاد سیل بند در شرق . جنوب استان کرمان که ریگان هم در اولویت قرار دارد به محض اینکه قرارگاه در جنوب استان مستقر شود پیگیری می‌کنیم تا منطقه شرق هم در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانیم کمک خوبی برای مردم  این منطقه انجام دهیم.

انتهای پیام/