معلمان مدارس مشارکتی شهرستان ریگان ضمن گلایه از مسئولان از عدم پرداخت ۷ ماهه حقوق خود می گویند.

 

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، معلمان مدارس مشارکتی شهرستان ریگان ضمن گلایه از مسئولان از عدم پرداخت ۷ ماهه حقوق خود می گویند.

خبرنگار ما به مناسبت هفته معلم به سراغ معلمانی رفته است که با سختی های فراوان در مدارس مشارکتی ریگان در حال تدریس هستند و این معلمان سخت کوش از عدم پرداخت ۷ ماهه حقوق خود می گویند.

این معلمان پرتلاش ریگانی در این روزهای کرونایی هم دست از آموزش بر نداشته و به صورت مجازی به دانش آموزان خود خواندن و نوشتن را یاد می دهند.

این معلمان انتقادشان به چند روز تاخیر نیست، گلایه آنان به ماه ها تاخیر در پرداخت حقوق ها است و سال گذشته هم حقوق ها با تاخیر پرداخت شد.

تعدادی از معلمان مدارس مشارکتی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشتند: بیش از ۷ماه حقوق نگرفته اند و حتی متاسفانه قرارداد های آنها هم تمدید نشده است.

آیا مسئولان مربوطه حاضر می شوند یک ماه بدون حقوق به سر کار بیایند؟ آیا در این ایام بیماری با توجه به عدم پرداخت حقوق کدام یک از مسئولان احوال ما را جویا شد؟ مسئول محترم آیا از سفره خانه ما خبر دارید؟

گلایه دیگر تلاشگران عرصه علم و دانش از عدم پرداخت حق بیمه بود و می گویند حق بیمه به صورت منظم پرداخت نشده است.

امیدواریم که این بی سر و سامانی ها به سامان برسد و معلمان مدارس مشارکتی در شهرستان ریگان جایگاهی متناسب با منزلت انسانی و حرفه ای خود در آموزش و پرورش را کسب کنند.

انتهای پیام/