منتخب مردم شرق استان کرمان در مجلس یازدهم گفت: باید سرمایه گذاری های صحیح و سالم در زمینه اشتغال زایی ایجاد و تقویت شود و مطمئن هستم که با برنامه ریزی دولت و راهکارهایی که مجلس ارائه خواهد کرد موفقیت هایی در تبیین شعار سال محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی با اشاره به نامگذاری سال به عنوان «جهش تولید» گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور مسئله اشتغال است که ما می توانیم از طریق تولید به اشتغال برسیم؛ به این معنی که با افزایش تولید داخلی، کارگاه ها، صنعت، کشاورزی و … در کشورمان رونق پبدا می کند و مسئله اشتغال حل خواهد شد.

منتخب مردم شرق استان کرمان در مجلس یازدهم تأکید کرد: ما راهی نداریم جز آنکه در تولید داخلی کشورمان جهش و تقویت ایجاد کنیم که البته باید کاستی، عیب ها و نقص های این مسئله برطرف شود.

وی با بیان اینکه در برخی جاها سرمایه گذاری غلط و ناقص انجام می شود، تصریح کرد: این در حالی است که باید سرمایه گذاری سالم و صحیح مد نظر قرار گیرد به این معنی که باید بر سیستم بانکی که تسهیلات ارائه می شود نظارت شود که آیا این تسهیلات در مسیر و جای خود هزینه می شود یا خیر؟

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی با اشاره به اینکه برخی افراد شیاد هستند و ممکن است تسهیلات دریافت شده را در مسیر اصلی خود به کار نبرند و آن را وارد کارهای کاذب کنند، عنوان کرد: دولت و مجلس باید از سرمایه گذاری سالم حمایت کنند و مردم نیز در این راستا همراهی کنند همان گونه که همواره پای کار بوده اند.

منتخب مردم شرق استان کرمان در مجلس یازدهم افزود: تجربیات گذشته نشان داده است که برخی از افراد، سرمایه را در مسیر اصلی هزینه نکرده اند و حتی گاهی اوقات این سرمایه ها در مسیر تخریب و علیه اشتغال استفاده شده است؛ بنابراین می طلبد که همگان همت و تلاش داشته باشند و مسیرهای سرمایه گذاری صحیح شناخته، اصلاح و تقویت شود.

وی ادامه داد: برخی افراد سودجو به دنبال تولید، سرمایه و اشتغال نیستند؛ مانند اتفاقات اخیر که در زمینه بیماری کرونا رخ داد و برخی افراد با احتکار ماسک، دستکش و اقلام ضروری مورد استفاده کادر پزشکی و مردم، ملت را در شرایط سخت و بحرانی قرار دادند؛ شاید چنین افرادی از قِبل این کار سرمایه ای را به دست آوردند؛ اما این سرمایه کثیف است.

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی خاطر نشان کرد: باید سرمایه گذاری های صحیح و سالم در زمینه اشتغال زایی ایجاد و تقویت شود و مطمئن هستم که با برنامه ریزی دولت و راهکارهایی که مجلس ارائه خواهد کرد موفقیت هایی در تبیین شعار سال محقق می شود.

انتهای پیام/