جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز نیز دشمن با انواع نقشه‌ها و توطئه‌ها براندازی نظام اسلامی را دنبال می‌کند و مردم ما با هوشیاری کامل مقابل دشمن ایستادند گفت: دشمن برای ترویج فساد در جامعه وارد شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سردار محمد مطهری صبح امروز در دوره آموزشی و توانمندسازی دبیران درس آمادگی دفاعی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه معرفت به دین بسیار ارزشمند است اظهار داشت: ما باید به قله یقین در اسلام و مسائل علمی برسیم.

وی با بیان اینکه این نکته در تعلیم و تربیت بسیار اهمیت دارد و معلم وقتی می‌تواند در آموزش به دانش‌آموز موفق باشد که خودش به آنچه که درس می‌دهد یقین داشته باشد گفت: درس آمادگی دفاعی یک درس مهم در نظام آموزشی کشور است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید هر گامی که در جهت تقویت آمادگی نیروهای مسلح برداشته شود یک عبادت و حسنه در نزد پروردگار است افزود: نقش معلمان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و توصیه‌های آنها بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن در دهه اول انقلاب جنگ سختی را علیه کشور در همه زمینه‌ها آغاز کرد اما نتیجه نگرفت و ناکام ماند خاطرنشان کرد: کشور ما هشت سال کشور درگیر جنگ ناخواسته شد.

مطهری با اشاره به اینکه دشمن دست از دشمنی خود برنداشت و برنامه‌های معاندانه خود را پیچیده‌تر انجام داد افزود: فتنه ۸۸ یک برنامه پیچیده‌ای بود که دشمن در سال ۸۸ آغاز کرد و دشمن با یک طراحی مناسب و کمک عوامل داخلی نابودی نظام را دنبال کرد اما باز هم ناکام ماند.

وی با بیان اینکه امروز نیز دشمن با انواع نقشه‌ها و توطئه‌ها براندازی نظام اسلامی را دنبال می‌کند و دشمنی دشمنان تمامی ندارد عنوان کرد: دشمنی آمریکا تازگی ندارد چرا که یک لقمه چرب و نرم از دست داده و در زمان پهلوی کشور ما را به غارت برده است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مردم ما امروز با هوشیاری کامل مقابل دشمن ایستادند و به مقاومت خود افتخار می‌کنند گفت: مشکلات اقتصادی کشور نیز مربوط به امروز نیست و از سال‌های قبل از انقلاب وجود داشته اما امروز خوشحالیم که بیگانگان برای ما تصمیم نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی که امروز مردم ایران در دنیا و منطقه دارند باعث خوشحالی تمام مستضعفان عالم شده است افزود: قرآن به ما می‌فرماید دشمن را بشناسید و برای مقابله با آن برنامه و آمادگی داشته باشید.

مطهری با بیان اینکه فرعون تعداد زیادی فرزند را کشت تا حضرت موسی(ع) نابود شود اما خدا خواست و موسی در همان کاخ موسی پرورش یافت گفت: نقش زنان در جامعه اسلامی بسیار مهم است و زنان رسالت سنگینی در پرورش اسلامی بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه جوان ما باید تمام آنچه را که به او و خانواده او آسیب می‌رساند بشناسد و آگاه شود افزود: دشمن از راه‌های مختلفی برای ترویج فساد در جامعه وارد شده است و دشمن به دنبال حاکم کردن سبک زندگی غربی در جامعه است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم گفت: در روایات آمده اگر امر به معروف و نهی از منکر را عمل نکنیم اشرار بر ما حاکم می‌شوند و امنیت جامعه مورد تهدید قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/