فرمانده سپاه ریگان برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد.

سرگرد مصطفی دهقانیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خداست و مقام معظم رهبری می فرمایند، بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

فرمانده سپاه ریگان در ادامه بیان داشت:امروز زیرساخت رسیدن به تمدن نوین اسلامی فقط با وجود فرهنگ بسیجی امکان پذیر است،یکی از شاخص‌های فرهنگ بسیجی ولایتمداری است که قدم به قدم با ولایت حرکت می‌کند.

دهقانیان با بیان اینکه بسیجی بی ادعا ومخلصانه کار می‌کند ،افزود:بسیج متعلق به یک گروه وجریان خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم  و بسیج یک سرمایه ملی واجتماعی است. بسیج مظهر ایستادگی ،پیشرفت ،وحدت وخدمت می باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: اگر فرهنگ و تفکر  بسیجی در تمام عرصه‌های جامعه نهادینه شود، ما از هر لحاظ می توانیم آسوده خاطر باشیم، چون بسیج تنها نیرویی است که برخواسته از متن همین مردم است،هفته بسیج فرصتی است تا بتوانیم دستاوردهای یکساله این نیروی مردمی مخلص را برای همگان تشریح کنیم.

فرمانده سپاه ریگان در ادامه از اجرای  برنامه های متنوع در عرصه‌های مختلف به مناسبت هفته بسیج در شهرستان ریگان خبر داد و تصریح داشت: همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج، روایتگری در مدارس،دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ،اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم،بازدید از طرح های اقتصادی مقاومتی و افتتاح چندین طرح و اجرای برنامه میز خدمت توسط مدیران از برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

دهقانیان بیان داشت: در روز جمعه نیز بسیجیان در میعادگاه‌ نماز جمعه شهرستان در صفوف نماز عبادی سیاسی جمعه حضور خواهند داشت،سخنرانی قبل از خطبه‌ها،آغاز طرح ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم به مدت ۳ روز،غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا،برگزاری یادوراه شهدای ابروی محله،تشدید گشت های محله محور،حضور پرسنل ناحیه و بسیجیان در دعای ندبه،برگزاری نشت های روشنگری و در پایان حضور بسیجیان در تجمع بزرگ ۵ اذر است.

وی تقارن هفته بسیج با هفته وحدت را به فال نیک گرفت و اظهار داشت:دشمن از وحدت شیعه وسنی هراس دارد و همه ما باید با وحدت خود خار چشمی در مقابل دشمنان باشیم.

فرمانده سپاه ریگان بیان داشت:برگزاری جشن وحدت،همایش نخبگان شیعه و سنی،محفل انس با قران ،برگزاری جام فوتسال،برگزاری کارگاه امورزشی یکروزه،برپایی نمایشگاه عکس و پوستر جریان‌شناسی وهابیت و تشکیل گروه سفیران وحدت از برنامه هفته وحدت در ریگان است.

انتهای پیام/