رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از توافق سازمان بسیج با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تعمیر و احداث 11500 واحد مسکونی در استان­ های سیل ­زده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل؛ به نقل از سپاس، سردار غلامرضا سلیمانی اظهار کرد: طبق برنامه ­ریزی ­هایی که صورت گرفته است قرار است کار تعمیر واحدهای تعمیری تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد و واحدهای احداثی نیز تا پایان هفته بسیج امسال مورد بهره ­برداری قرار بگیرد.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با مدیریت الهی ولایت فقیه و با اقتدار توانسته است وارد پنجمین دهه حیات پربرکت خود شود که این مسئله تحولی بزرگ به حساب می آید.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با تأکید بر این مسئله که بسیج لازم است رویش­ های انقلاب اسلامی را برای پاسخگویی به نیازهای انقلاب سازماندهی کند، گفت: بسیج دارای اهدافی ثابت و راهبردهایی است که توسط مقام معظم رهبری تعیین می ­شود اما متناسب با شرایط جدید نیز لازم است بروزرسانی ­هایی در روش ­ها در دستور کار قرار داشته باشد که الحمدالله در این زمینه برنامه ­های خوبی در دست پیگیری است.

سردار سلیمانی افزود: تقویت پایگاه ­های بسیج برادر و خواهر، نگاه عمیق به مسجدمحوری، حضور پررنگ­ تر روحانیت در بسیج، تقویت و اعتلای بسیج دانش ­آموزی و بسیج دانشجویی از جمله طرح­ هایی است که در راستای اعتلای هرچه بیش­ تر بسیج در دستور کار قرار داریم.

وی تأکید کرد: تلاش ما در سازمان بسیج بر این است که شرایط بهتری برای پشتیبانی از بسیج در سطح استان ­ها فراهم شود که طرح ­هایی در این زمینه در دست اجرا است.

سلیمانی در ادامه یکی از رویکردهای بسیج را ارائه خدمات اجتماعی به مردم عنوان و تصریح کرد: یکی از رویکردهای سازمان بسیج پیگیری مسائل و مشکلات حوزه اشتغال است که به همین منظور بسته ای در سازمان بسیج در دست تهیه است که با اجرای آن در ۳ سال طرح های اشتغال زایی مختلفی اجرا می شود که تلاش داریم این بسته تا هفته بسیج امسال تهیه شود.

وی اضافه کرد: توافقات خوبی نیز در همین زمینه با بخش های دولتی انجام شده است که یکی از مهم ترین این اقدامات، توافقی است که با سازمان برنامه و بودجه انجام شده است که بر اساس آن قرار است ۴ هزار مگاوات برق با استفاده از پنل های خورشیدی در روستاها تولید کنیم که وزارت نیرو برای برق های تولیدی هزینه پرداخت می کند که این مسئله یک اشتغال زایی برای خانواده روستائیان به حساب می آید.

انتهای پیام/