مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: به‌منظور بازگشایی محورهای خسارت دیده از سیل در شهرستان ریگان، دستگاه‌های راهسازی به منطقه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، علی سیدعلیخانی امروز در سفر به شهرستان ریگان و در حاشیه بازدید از راه‌های خسارت دیده بر اثر سیل اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به استان کرمان شاهد خساراتی به راه‌های استان کرمان هستیم.

وی بیان داشت: شهرستان ریگان به دلیل ماسه‌ای بودن منطقه، مسیر رودخانه‌ها تغییر پیدا کرد که این تغییرات باعث خسارت به راه‌های روستایی در این شهرستان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: راه‌های خسارت دیده در شهرستان در حال بازگشایی هستند که با فروکش شدن سیلاب کار ترمیم این راه‌ها انجام خواهد شد.

سیدعلیخانی عنوان کرد: محور ترانزیتی ریگان – چابهار که بر اثر سیلاب دچار خسارت شده بود کار ترمیمی این محور در حال انجام است.

تخریب و خسارت به ۲۰۰ واحد مسکونی در روستاهای ریگان

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه سیلاب به بخش‌های مختلف این شهرستان خسارات زیادی وارد کرده است، اظهار کرد: بیش از ۱۲۰ روستای ریگان همچنان در محاصره سیلاب شدید قرار دارند.

امین باقری از تخریب و خسارت به ۲۰۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان ریگان خبر داد و ابراز داشت: کارشناسان در حال برآورد خسارت در دیگر بخش‌های این شهرستان هستند.

وی بیان داشت: برق ۱۰۰ روستای شهرستان همچنان قطع است که تلاش نیروهای برق‌رسانی جهت برق‌دار کردن این روستا ادامه دارد.

فرماندار ریگان از امدادرسانی به روستاهای خسارت دیده از سیل توسط نیروهای هلال احمر چهار شهرستان شرقی خبر داد و عنوان کرد: به دلیل خسارات زیاد استان توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد.

باقری با اشاره به اینکه چهار موتور پمپ کشاورزی در منطقه ده‌رضای ریگان دچار خسارات ۷۰ تا ۱۰۰ درصدی شده است، عنوان کرد: هنوز آب در در روستاهای منطقه ده‌ر ضای شهرستان جاری است.

انتهای پیام/