رضازاده گفت: تمرکز دشمن ،تضعیف هویت انقلابی است،آن هم به شیوه های بروز در فضای مجازی،می‌خواهد در فضای مجازی با نفوذ دشمن ماهیت انقلابی ما و مردم را عوض کند. 

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده امروز در خطبه های نمازجمعه با اشاره به سالروز قیام خونین قم در روز ۱۹دی ماه سال ۱۳۵۶ به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : همین حوادث باعث پیشرفت کشور است‌، روز۱۹ دی ماه هم از جمله همین حوادث است.

 

امام جمعه ریگان افزود: وقتی که یک فقیه مسیر را برای مردم روشن می‌کند حکومت ولایت فقیه استمرار حکومت پیامبر(ص) است، به همین دلیل است چهل سال است دشمن داخلی و خارجی نتوانسته است به آن صدمه ای وارد کند.

 

رضا زاده در ادامه گفت: نقص مدیریتی وجود دارد، اما نتوانست کشتی بزرگ اسلام را که درایران وجود دارد به آن خدشه ای وارد کند.

 

وی اضافه کرد: در حکومت ولی فقیه هست که تحت تربیت امام ره سردار حاج قاسم سلیمانی معرفی می‌شود.

 

او خطاب به مردم گفت: دشمن ساکت ننشسته، جنگ تمام عیار در فضای مجازی است.

 

وی به سخن مقام معظم رهبری در جمع خانواده شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: حذف نام و عکس سردار سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس آنهاست و دلهره ی آنها از رواج و الگوی شهید گرانقدر است.

 

خطیب جمعه شهرستان ریگان گفت: کم اثر کردن نفوذ دشمن در این جنگ باید سه روش را اتخاذ کنیم، روش اول تسريع راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، روش دوم، تقویت دفتر های ارائه ی خدمات روش سوم، ارتقای سواد رسانه ای در سطح افکار عمومی است.

 

وی خطاب به مردم گفت: پدرو مادران، معلمان، دلسوزان فرهنگ فرزندان، جنگ ما با آمریکا، جنگ هویتی است ،چهل و سه سال نتواست ،از این به بعد هم هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

 

رضازاده در ادامه گفت: آمریکا از نظر جنگ نظامی هم نمی‌تواند کاری انجام دهد،عین الاسد با موشک های بالستیک سپاه با خاک یکسان شد.

 

خطیب جمعه شهرستان گفت: تمرکز دشمن ،تضعیف هویت انقلابی است،آن هم به شیوه های بروز در فضای مجازی،می‌خواهد در فضای مجازی با نفوذ دشمن ماهیت انقلابی ما و مردم را عوض کند.

 

رضازاده خطاب به فرهنگیان گفت: برای وقتی که دانش آموزان شما در فضای مجازی می‌گذرانند برنامه ریزی کرده اید؟ درگیر مسائل شیطانی نشوند.

 

وی از مردم خواست که هرچه سریع تر دوز سوم واکسن را تزریق کنند تا از جهش جدید بیماری کرونا (امیکرون) پیشگیری کنند‌.

 

او در پایان بیان کرد: راه مقابله با آن هوشیاری همه ی مردم، افسران جنگ نرم در مقابل دشمنان اسلام باشیم.

انتهای پیام/