نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس یازدهم گفت: ورود خرمای مضافتی به بورس می‌تواند گام موثر و مثبتی برای کشاورز و مصرف کننده باشد زیرا مصرف کننده می‌تواند خرمای مصرفی خود را با واسطه کمتر و با نرخ بهتر و پایین تری خریداری کند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین اخبار حوزه انتخاباتی خود  گفت: در طی هفته‌های گذشته پروژه های خوبی در خصوص درمان و پزشکی با حضور وزیر بهداشت و استاندار در شهرستان فهرج افتتاح شد، در این دیدار مقرر شد اقدامات خوشایندی در خصوص بیمارستان ریگان صورت بپذیرد و همچنین قول احداث بخش ام آر آی بیمارستان دادند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات اجرای طرح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای محور ریگان ایرانشهر با اعتبار حدود ۲ میلیارد تومان در شرق استان کرمان آغاز شده است که این طرح می‌تواند خدمات مهمی در این محور ترانزیتی به مردم ارائه کند.

وی در ادامه به مشکلات زیر ساختی در  شهر کرمان اشاره کرد و گفت: مشکل آب آشامیدنی بیشتر شهرهای کرمان نیز با حضور مدیران مورد بررسی قرار گرفت و طرح‌های خوبی در حوزه کشاورزی اجرایی شده که باید تکمیل شود مثال آب شرب، برق و تلفن پیگیری‌های لازم صورت گرفته امیدواریم بتوانیم حداقل امکانات رفاهی در کل استان را پوشش دهیم و با  پیگیری های صورت گرفته بتوانیم حداقل‌ امکانات برای اهالی مردم کرمان مهیا کنیم؛ البته ناگفته نماند انتقال آب خلیج فارس به استان‌های کویری از جمله کرمان مطرح شده بود که در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم شرق استان کرمان تاکید می‌کند: خرما تولید بم در کنار شهرت ملی و ظرفیت صادرات جهانی هم دارد مقرر شده خرما وارد بورس شود؛ بیش از ۲۰۰ هزار تن خرمای مضافتی بم در شرق استان کرمان هر ساله تولید و عرضه می‌شود که با ورود آن به تابلوی بورس امیدواریم این محصول با واسطه و سود کمتر به دست مصرف کنندگان برسد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: ورود خرمای مضافتی به بورس می‌تواند گام موثر و مثبتی برای کشاورز و مصرف کننده باشد زیرا مصرف کننده می‌تواند خرمای مصرفی خود را با واسطه کمتر و با نرخ بهتر و پایین تری خریداری کند.

انتهای پیام/