دهقانیان گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توزیع بیش از 600 بسته معیشتی به ارزش یك میلیارد و هشتصد میلیون ریال در بخش گنبکی انجام شد.

مصطفی دهقانیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار داشت: در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئولین شهرستان تشکیل شد.

فرمانده سپاه ریگان با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه با محوریت امام جمعه محترم در حال انجام است، تصریح کرد: در مرحله اول این رزمایش و به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی و ۶۰۰ آرد بین اقشار مختلف توزیع شد.

دهقانیان ابراز کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، گوشت، خرما و ماکارونی است که در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش بیش ۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر شهرستان ریگان توزیع گردید، افزود: در بخش گنبکی بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش یك میلیارد و هشتصد میلیون ریال در بین خانواده های نیازمند توزیع شد و مرحله سوم این رزمایش هم در ایام لیالی قدر و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/