فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان از توزیع ۵۰ دستگاه پنکه ایستاده در بین خانواده‌های محروم روستا‌های چاه ملک، هشتصد متری و همت آباد خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سرهنگ دوم پاسدار مصطفی دهقانیان از توزیع ۵۰ دستگاه پنکه ایستاده، در بین خانواده‌های محروم روستا‌های چاه ملک، هشتصد متری و همت آباد خبر داد و گفت: دمای هوا این مناطق در فصل تابستان ۴۸ تا ۵۰ درجه است و ضرورت نیاز به وسایل سرمایشی وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان گفت: دیروز ۵۰ دستگاه پنکه ایستاده با همکاری خیران، بسیج سازندگی و سپاه شهرستان ریگان تهیه و به خانواده‌های روستا‌های چاه ملک، هشتصد متری و همت آباد که توانایی خرید وسایل سرمایشی در این روز‌های گرم تابستان را ندارند، تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه دمای هوای این مناطق در روز‌های تابستان بین ۴۸ تا ۵۰درجه است، نیاز به وسایل سرمایشی در این مناطق محروم را از ضروریات دانست.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی دهقانیان تهیه و تحویل یک دستگاه ویلچر به یک معلول و یک سری جهیزیه شامل قالی، پتو، پنکه، اتو، یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، سرویس قابلمه، سرویس چینی، تلویزیون به همراه کیف فرهنگی، شامل: قرآن، مفاتیح، سجاده، نهج البلاغه و چادر نماز به یک زوج بی بضاعت را از دیگر برنامه‌های دیروز بسیج سازندگی شهرستان ریگان به مردم این مناطق محروم عنوان کرد.

انتهای پیام/