سردار معروفی از تهیه ۷۸ سری جهیزیه در فاز اول کمک مومنانه (احسان وتعاون) و توزیع آن بین ۹ شهرستان استان کرمان در سه روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در رزمایش کمک  مومنانه (احسان تعاون) اظهار کرد: بعد از فرمان حضرت امام در رابطه با کمک مومنانه و مواسات در این راستا در استان کرمان تامین جهیزیه برای خانواده های نیازمند و جوانانی که به تازگی تشکیل خانواده داده اند و به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی توان تامین جهیزیه را ندارند به طور جد دنبال کردیم.

وی گفت: کمک های سپاه، بسیج و خیرین قرار شد در سه مرحله تا پایان سال به صورت جهیزیه دنبال شود که امروز  فاز اول آن در  ۷۸ سری جهیزیه در ۹ شهرستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در مجموع ۵۰۰ سری تا پایان سال جهیزیه تامین و در اختیار خانواده های کم برخوردار و نیازمند قرار خواهد گرفت، افزود:  بعد از ماه صفر در هفته بسیج  ۲۵۰ سری جهیزیه  و  ۲۵۰ سری بعدی نیز تا پایان سال تامین و توزیع خواهد  شد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه این ۷۸ سری جهیزیه در  ۹ شهرستان توزیع خواهد شد، تصریح کرد: این توزیع در شهرستان منوجان ۱۴ سری، شهر کرمان ناحیه حضرت رسول ۱۳ سری، کهنوج ۷ سری، رفسنجان ۵ سری، انار ۲ سری، ناحیه بسیج دانشجویی ۳ سری ، نواحی قلعه گنج، ارزوئیه و بم هر کدام یکسری  و بسیج سازندگی ۳۰ سری خواهد بود.

وی بیان کرد: این اجناس شامل ۱۳ قلم یخچال، اجاق گاز، ۲ تختته فرش، لباسشویی، جارو برقی، تلویزیون، اتو بخار، کتری برقی، سرویس قابلمه، پتو، ساعت دیواری، سرویس قاشق چنگال و سرویس چینی ۵۰ پارچه می باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: اقلامی که توسط ناحیه حضرت رسول (ص) آماده شده است  طی دو الی سه روز آینده بین نیازمندان و زوج های شناسایی شده شهر کرمان توزیع خواهد شد.

سردار معروفی اذعان کرد: حتی افراد نیازمند و زوج هایی که به آنها کالا تعلق می گیرد از این امر خیر خبر ندارند و  طی سه روز آینده به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: ما از مردم و خیرین استدعا داریم  در این کار بزرگ و نیاز امروز جامعه هر کسی به اندازه توان خود مشارکت کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: همه این اجناس تولید داخل و برند ایرانی است  که آن را به صورت متمرکز از مو سسه های خیریه در سراسر کشور تهیه می کنیم.

سردار معروفی با اشاره به فرمایش حضرت آقا در عید قربان در رابطه با کمک مومنانه فرمودند که این کمک ها در کشور ایران با سایر کشورها متفاوت است و آن اینکه در ایران مردم با اعتقاد و از روی دل به امر خیر می پردازند، تصریح کرد: ما هم اصرار داریم که همه مردم در این امر خیر مشارکت داشته باشند زیرا مشارکت همگانی تاثیرگذار تر است.

وی بیان کرد: از اینکه می توانیم امروز  ۷۸ خانواده نیازمند و کم برخوردار را با دید مومنانه و تکریم تامین کنیم خرسند هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان سخنان خود اذعان کرد: امسال در ماه محرم همانند سال های گذشته به دلیل کرونا نمی توانیم آن تجمع را داشته باشیم مردم می توانند هر گونه نذری خود را  در اختیار بسیج سازندگی سپاه  قرار دهند که به صورت بسته های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار خواه گرفت.

     

انتهای پیام/