مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس توزیع پنج هزار سبد کالا در قالب رزمایش کمک مؤمنانه (ایران همدل) با همکاری قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت شهرستان‌های جنوب و شرق استان کرمان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، یحیی صادقی در مراسم توزیع این سبدهای کالا ضمن تشکر از همکاری خوب این قرارگاه در کمک به محرومان اظهار داشت: قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش تاکنون طی چند مرحله سبدهای کالایی رابین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: این پنج هزار سبد غذایی با همکاری مجموعه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش تهیه‌شده است که علاوه بر آن از ظرفیت لجستیک ارتش برای انتقال ۲۰ هزار سبد کالا برای مناطق محروم جنوب و شرق استان بهره خواهیم گرفت و طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است امروز این سبدهای کالا بارگیری و تحویل اداره‌های کمیته امداد جنوب و شرق استان شوند.

وی تصریح کرد: این سبدهای کالایی شامل اقلامی ازجمله برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه و دیگر اقلام خوراکی است.

صادقی همچنین در آیین تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران امدادگر کمیته امداد استان که همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئوکنفرانس با رئیس کمیته امداد کشور از گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و همچنین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی افتخاری بزرگ برای ایران و کرمان است.

صادقی یکی از راه‌های مبارزه با جنگ اقتصادی را محرومیت‌زدایی دانست و گفت: امدادگران کمیته امداد به‌عنوان پیش‌قراولان خدمت‌رسانی در خط مقدم محرومیت‌زدایی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به آغاز سال تحصیلی به نیاز دانش‌آموزان نیازمند به ملزومات تحصیلی ازجمله گوشی هوشمند اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم مشکل دانش‌آموزان تحت حمایت را برطرف کنیم.

انتهای پیام/