فرمانده انتظامي شهرستان"ریگان" از کشف 186 کیلو تریاک و 106 کیلو حشیش در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان"بم" خبر داد.

سرهنگ”اسحاق دریجانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل، اظهار داشت: مأموران پلیس “ریگان” در پی کسب خبری مبنی بر عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از این شهرستان، طی عملیاتی با همکاری پلیس مواد مخدر مرکز استان و پلیس”بم” وارد عمل و به صورت نامحسوس در محور اصلی شهرستان مستقر شدند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل محور “ریگان-ایرانشهر” به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند که در پی افزایش سرعت و فرار این خودرو، ماموران با تعقیب و مراقبت ضربتی و در نهایت با شلیک دقیق به لاستیک ها موفق شدند این خودرو را متوقف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان”ریگان” تصریح کرد: در این عملیات ماموران ضمن دستگیری یک متهم در بازرسی از این خودرو ۱۸۶ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک و ۱۰۶ کیلو حشیش کشف کردند که جا دارد اشاره کنیم مجموعه سختکوش انتظامی در کنار اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی هفته ناجا از ماموریت های اصلی خود نیز غافل نیستند بلکه با یک تلاش مضاعف اجرای ماموریت می کنند.

انتهای پیام/