تاج آبادی گفت: طی اردیبهشت ماه امسال با اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی و انتظامی در این شهرستان ۵۰ وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حمیدرضا تاج آبادی فرمانده انتظامی ریگان اظهار کرد: در راستای انضباط بخشی ترافیکی، طرح برخورد با خودرو‌های متخلف از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح‌ها ماموران انتظامی و پلیس راهور با گشت زنی هدفمند و استقرار در نقاط از پیش تعیین شده ۳۸ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف را به علت ارتکاب جرائم، نداشتن مدارک رانندگی و انجام رفتار‌های خطرساز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

تاج آبادی بیان داشت: در این مدت در مجموع بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی و انجام تخلف اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی ریگان با اشاره به استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی به منظور پیشگیری از جرائم و همچنین کاهش سوانح رانندگی اظهار کرد: هدف پلیس برقراری نظم و امنیت در همه زمینه‌ها است و در این راستا سایر نهاد‌ها و مردم نیز باید به خوبی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/