کار آفرین ریگانی می گوید:با کیفیت ترین سرکه را تولید و در حال حاضر 10 هزار لیتر سرکه دو ساله به علت نبود بازار فروش در انبار ذخیره داریم.

حسین پور کار آفرین ریگانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل،اظهار داشت: تولید ۳۰ هزار لیتر سرکه در سال را با سرمایه و خرید تجهیزات به مبلغ تمام شده ۲۰ میلیون تومان آغاز کردم و با کیفیت ترین سرکه را تولید و در حال حاضر ۱۰ هزار لیتر سرکه دو ساله به علت نبود بازار فروش در انبار ذخیره داریم.

وی افزود : بهترین حمایت دولت به جای دادن وام های کلان کمک به پیدا کردن بازار فروش از طریق تعاونی ها و نمایشگاه هاست متاسفانه عده ای به اسم کار آفرینی تنها به دنبال وام های کلان با بهره پایین هستند در صورتی که اگر از تولید کنندگان خرد و یا کارگاههای کوچک حمایت شود اشتغال بیشتری ایجاد می شود و از ریسک پایین تری هم برخوردار خواهد شد.

ایشان در ادامه بیان داشت: با توجه به افزایش قیمت‌ ها برای ایجاد کار گاه و کارخانه تولید سرکه به میزان ۱۲۰ هزار لیتر در سال با سود دهی ۴۰۰ میلیون تومان در سال تنها نیاز به خرید کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات و زیر بنای کمتر از ۳۰۰ متر لازم است که در همان سال اول دو برابر هزینه کرد درآمد دارد.

حسین پور تصریح داشت:اما با توجه به پایین بودن بازار فروش و این مشکلات پیشنهاد می گردد تولید کنندگان در مرحله اول کمتر از ۵۰ هزار لیتر تجهیزات تهیه کنند و در سال‌های آتی در صورت وجود بازار فروش تولید خود را افزایش دهند.

این کار آفرین ریگانی در پایان بزرگترین آسیب در زمینه اقتصاد مقاومتی را اختصاص وام های کلان با ریسک بالا و راندمان پایین دانست و گفت: تنها راه نجات کشور ایجاد و حمایت از کارگاه های خرد و کوچک می باشد و از مسئولین درخواست داریم نسبت به ایجاد بازار مصرف مناسب اقدام نمایند.

انتهای پیام/