️هر روز صبح زود مسیر ۸۰ کیلومتری ریگان به بم را طی می کردند تا به محل کار خود که ارگ جدید هست برسند، اما امروز زنده زنده در جاده مرگ سوختند، اگر این جوانان در شهر خود مشغول به کار بودند این حادثه غم انگیز صورت نمیگرفت.

همین خبر کافی است که آه از نهاد هر انسانی برآورد، آهی برای پرپر شدن عزیزان، آهی برای سوختن نان آور خانواده، آهی برای چشم انتظاری فرزندی در انتظار پدر، آهی برای چشم انتظاری همسر و آهی سوزناک از دل پدر و مادری که انتظار فرزندش را می کشد که شاید برای باری دگر وی را در آغوش بکشد و امروز چهار جوان ریگانی برای لقمه ای نان حلال عازم محل کار بودند که در جاده مرگ پرپر شدند و دریغ از صدور یک پیام تسلیت از سوی مسئولان شهرستان!

هر روز صبح زود مسیر ۸۰ کیلومتری ریگان به بم را طی می کردند تا به محل کار خود که ارگ جدید هست برسند، اما امروز زنده زنده در جاده مرگ سوختند، اگر این جوانان در شهر خود مشغول به کار بودند این حادثه غم انگیز صورت نمیگرفت.

سال‌هاست که این جاده داغ های سنگینی بر دل مردم مظلوم و رنجور شهرم گذاشته است، از داغ رفیق خوبم مرحوم مهندس امینیان تا دیگر همشهریان.

امیدواریم مسئولان مربوطه از خواب غفلت بیدار شوند و در تسریع باند دوم محور ریگان- نرماشیر اقدام عاجل نمایند تا دیگر شاهد این اینجور حوادث ناگواری نباشیم.

حسین دانش مدیر مسئول پایگاه خبری دیار نخل

انتهای پیام/