رکن آبادی گفت: پارسال بیش از ۲۵ میلیارد ریال زکات در ریگان جمع آوری شد که این موضوع حکایت از افزایش ۱۰ درصدی پرداخت زکات در این شهرستان دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، علی رکن آبادی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ریگان امروز در جلسه شورای زکات ریگان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی پرداخت زکات در ریگان طی پارسال گفت: پارسال بیش از ۲۵ میلیارد ریال زکات در شهرستان ریگان جمع آوری شد.

وی افزود: این مبالغ برای تهیه بسته معیشتی و جهیزیه، پروژ‌های ساخت مسکن و مسجد هزینه شده است.

رکن آبادی با اشاره به اینکه از ابتدای فروردین تاکنون نیز با توجه به ماه مبارک رمضان تعدادی از کشاورزان زکات محصول خود را پراخت کرده اند، بیان کرد: از ابتدای فروردین تاکنون، یک میلیارد ریال زکات در ریگان جمع آوری شده است.

وی ضمن قدردانی از کشاورزان و خیران شهرستان برای پرداخت زکات، علت افزایش پرداخت زکات در شهرستان را فرهنگ سازی و تبلیغ مبلغان و صداوسیما در شهرستان عنوان کرد و از کشاورزان خواست: با توجه به برداشت محصول گندم، نسبت به پرداخت زکات اهتمام جدی داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ریگان از راه اندازی ۱۱ مرکز نیکوکاری در شهرستان ریگان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون ۱۵ هزار غذای گرم به همت این مراکز، طبخ و در بین محرومان توزیع شده است.

انتهای پیام/