حجت الاسلام  علیمرادی گفت:ما سرباز متدین ، انقلابی و از خودگذشته جان برکف در مجلس شورای اسلامی میخواهیم و این سرباز در برابر بدی ها مبارزه کند و پای اسلام جان خود را بدهد و اسیر هیچ چیز جزء اسیر خدمت به دین خدا نباشد.

حجت الاسلام امان الله علیمرادی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل مبنی بر اینکه نماینده مجلس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟اظهار داشت:مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار بالایی در نظام دارد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی قوه قانون گذاری و قوه نظارت بر عملکرد حاکمیت اجرایی است،تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی برای جریان حرکت اسلام قانون میگذارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود:جمهوری اسلامی جایگاه و عملکردش صرفا حفظ یک کشور و حفظ یک ملت با مرزهای جغرافیایی محدود نیست.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نماینده و جلودار حرکت اسلام است،تصریح داشت:جمهوری اسلامی متولی امور اسلام در این زمانه است، لذا کارش به مراتب عظیم تر از نمایندگی در مجلس یک کشور معمولی است.

علیمرادی در ادامه با بیان اینکه تنها راه فلاح و نجاح بشریت اسلام است،ابرازکرد: راه فلاح و نجاح غرب نیست، غرب خیرخواه ما نیست غرب میخواهد از منافع ما بهره ببرد و عامل عزت و استقلال ما که اسلام است را کمرنگ کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان عنوان داشت:کسی باید وارد مجلس بشود که اسلام را بشناسد و باور داشته باشد و توانایی این را داشته باشد که قانونی که به مصلحت این نظام است را تصویب کند.

وی افزود:نماینده مجلس به عنوان چشم و گوش مردم باید مراقبت بکند که مسیر کشور و نظام به سمت مقصدی باشد که پیغمبر اکرم (ص) برای ما تعیین کرده است.

حجت الاسلام  علیمرادی ادامه داد:باید امور کشور به سمت تحقق آرمان های اسلام و قران پیش برود و نماینده مجلس باید توانمند ، کارآمد و خستگی ناپذیر باشد.دشمن میخواهد ما را زمین گیر کند و در حال جنگ با ماست.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت:نماینده مجلس دنبال،رفاه،خوشی، تجملات،زد و بند و مال طلبی نباشد و مثل یک سرباز خط مقدم مراقب باشد.

وی تصریح کرد:اگر کسانی به مجلس بروند که بعد اسلامی و ایمانی ضعیفی داشته باشند، انقلابی نباشند و گرفتار دنیا طلبی باشند و به راحتی در دام دشمن بیفتند به درد مجلس اسلامی نمیخورند.

حجت الاسلام  علیمرادی خاطر نشان کرد:ما سرباز متدین ، انقلابی و از خودگذشته جان برکف در مجلس شورای اسلامی میخواهیم و این سرباز در برابر بدی ها مبارزه کند و پای اسلام جان خود را بدهد و اسیر هیچ چیز جزء اسیر خدمت به دین خدا نباشد.

انتهای پیام/