امام جمعه ریگان گفت:امروز جمهوری اسلامی در امنیت ملی خود کوچکترین مماشاتی را نخواهد کرد و دشمنان ما پی برده اند به اقتدار و امنیت ما و دشمن اقتدار و امنیت ما را تحسین می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی های مسلح در شهرستان ریگان به مناسبت هفته ناجا،اظهار داشت:هرجا که دشمن خواست به ما ضربه بزند ما در همان جا درخشیدیم.

امام جمعه ریگان بیان داشت:یک روزی پرچم ما را آتش میزدند در حالی که ما در خارج از کشور ورزشکاران ما در عرصه ورزش پرچم ما را با ابهت به اهتزاز در آوردند.

وی با اشاره به آغاز هفته ناجا و تبریک این هفته به سبزپوشان، افزود:اشرار را بر مرزبانان ما تحریک میکردند که نیروهای عزیز ما را به شهادت برسانند در موارد متعددی حتی نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج ما را در فتنه ۸۸  آتش زدند و در مواردی دیگر که دشمن میخواست به ما ضربه بزند.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه در تمام این موارد ما خوب درخشیدیم و توانستیم تسلیم دشمن نشویم،تصریح داشت:ما نزدیک به ۱۳هزار شهید ناجا داشته ایم اینها همه مرهون مجاهدت ها، فداکاری ها و ایثارهای این عزیزان است و آرزوی توفیق برای همه عزیزان داریم.

رنجبر ماهانی عنوان داشت:امروز جمهوری اسلامی در امنیت ملی خود کوچکترین مماشاتی را نخواهد کرد و دشمنان ما پی برده اند به اقتدار و امنیت ما و دشمن اقتدار و امنیت ما را تحسین می کند.

 

انتهای پیام/