حجت الاسلام رضا زاده به هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: جوان ایرانی وظایفی از جمله شناخت درست حقایق تاریخی و مطالعه دقیق تاریخ را دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضا زاده امام جمعه ریگان در خطبه های این هفته نمازجمعه ریگان به حضور مقتدرانه ناو گروه ۷۹ نیروی دریایی ارتش برای انجام عملیات خطیر خود اشاره کرد و گفت: ایران و ایرانی با قدرت ایمانی خود، با ارتش انقلابی و مکتب حاج قاسم در شمال اقیانوس اطلس، در حیاط خلوت آمریکا حضور می‌یابد و این نخستین حضورنظامی ایران در نیمکره شمالی در تاریخ ایران بود.

وی افزود: ویژگی مهم این ماموریت، دو شناور بومی ایرانی است که با آن شرایط جوی نامساعد به مقصد رسید.

حجت الاسلام رضا زاده به هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: جوان ایرانی وظایفی از جمله شناخت درست حقایق تاریخی و مطالعه دقیق تاریخ را دارد.

وی بیان کرد: تجربه تاریخی نشان داده است، هرگاه دشمن کم می آورد، دست به تحریف وقایع می‌زند.

امام جمعه ریگان، اسلام ناب محمدی را اسلام ظلم ستیز، عدالت خواه، مجاهد، طرفدار محرومان و مدافع حقوق پا برهنگان عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) در مقابل این اسلام، اسلام آمریکایی را بیان فرمودند که اسلام تشریفاتی، اسلام بی تفاوت در مقابل ظلم وزیاده خواهی و اسلام کمک به زورگویان است.

حجت الاسلام رضازاده افزود: همه ملت ایران در زمان جنگ تحمیلی با دست خالی و ایمان راسخی که داشتند در برابر صدام ملعون ایستادند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت.

امام جمعه ریگان گفت: مسئله دفاع مقدس یک پدیده عقلایی و یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود که بایستی مراقب بود تا تحریف نشود.

حجت الاسلام رضازاده به روز شعر و ادب فارسی اشاره کرد و افزود: هرچه شعر و محتوای اشعار ما به سمت اسلام ناب و فرهنگ جهاد ایثار و شهادت و در رثای اهل بیت سروده شود، در جامعه تاثیر گذاری ثمر بخش تری خواهد داشت.

انتهای پیام/