حجت الاسلام غضنفر آبادی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب حریت، آزادگی، بی اعتنایی به دنیا، شهامت، سربازی، معرفت و عزت است، افزود: مکتب حاج قاسم دفاع از مظلوم و بسترساز ظهور است، مکتب حاج قاسم یار برای امام زمان(عج) تربیت می کند.

موسی غضنفر آبادی معاون گروهان ابوذر گردان ۴۰۷ بم در دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل با اشاره به شکل گیری لشکر پیشکسوتان مزین به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم انسان بسیار تا بسیار پر تلاشی بودند، همراه این انگیزه و تلاش کار برای خدا بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم ویژگی های خاصی داشت، عنوان کرد: هیچ زمان احساس نمی کرد که برای دنیا زندگی کند، ما حاج قاسم را در هر عملیاتی که انجام میشد دل بریده تر از دنیا می دیدیم.

این پیشکسوت دفاع مقدس در ادامه عنوان کرد: آن چیزی که حاج قاسم را به این اوج رسانده و تاریخ ایران سال‌های سال مثل حاج قاسم را نتواند به خود ببیند، این بود که حاج قاسم ذوب در ولایت بود، او یک ولایتمدار بی چون و چرا بود.

حجت الاسلام غضنفر آبادی با بیان اینکه حاج قاسم مزد تلاش های خود را گرفت، ابراز کرد: خون پاک سردار سلیمانی اینقدر پر ثمر بود که انقلاب و اسلام را برای خیلی سالها بیمه کرد و یک الگوی ایرانی، اسلامی، شیعی، شجاع، دلیر، متفکر، دشمن ستیز، دلسوز مستضعف، فداکار برای اسلام و انقلاب و مردم چنین چهره ای را ترسیم کرد.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ زمان تاریخ ایران حاج قاسم را به عنوان یک اسطوره فراموش نخواهد کرد، گفت: مزار حاج قاسم، یک مزار با شکوه ، حاجت دهنده و محبوب این نسل و نسل های آینده خواهد بود.

غضنفر آبادی در ادامه تصریح کرد: تشکیل لشکر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار خوب است و اگر روحیات حاج قاسم مرور شود و لشکریان بتوانند این صفات و روحیات را در خودشان ایجاد کنند یک لشکر با عظمت، مقتدر، دلسوز، فرهنگی، نظامی، بسیجی و مخلص پا به رکاب می تواند شکل بگیرد و در این زمان حساس چنین لشکری می‌تواند مفید برای نسل آینده، الگو و روشنگر صفات سردار سلیمانی باشد.

این پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه همه چیز در وحدت است، تصریح کرد: همانطور که سردار سلیمانی در هیچ حزب و گروهی قرار نمی گرفت، تمام هدفش اسلام، انقلاب، نظام و مردم در سایه اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه بود.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب حریت، آزادگی، بی اعتنایی به دنیا، شهامت، سربازی، معرفت و عزت است، افزود: مکتب حاج قاسم دفاع از مظلوم و بسترساز ظهور است، مکتب حاج قاسم یار برای امام زمان(عج) تربیت می کند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم برای هر ایرانی احترام قائل بود، خاطر نشان کرد: مکتب حاج قاسم مکتبی است که در آن خود خواهی، غرور و هوای نفس وجود ندارد، خود شیفتگی و خود پسندی در این مکتب وجود ندارد.

حجت الاسلام غضنفر آبادی در خاتمه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای آرامش و آسایش جهان تلاش می کرد، اظهار کرد: مردم دنیا اسلام ناب را در حاج قاسم می دیدند.

انتهای پیام/