به مناسبت شهادت امام رضا (ع)، مداحان کانون خادمیاران رضوی ریگان با حضور در روستا‌های محروم در رثای امام مهربانی‌ها به عزاداری پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، در سالروز شهادت امام رضا (ع)، اهالی روستا‌های محروم ریگان با شنیدن یا رضای خادمیاران رضوی این شهرستان، بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

 

علی فرامرزی، مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ریگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مداحان کانون خادمیاران رضوی ریگان بعد از نماز مغرب و عشا تا پاسی از شب با حضور در روستا‌های محروم در رثای امام رضا (ع) عزاداری کردند.

 

فرامرزی، امام رضا (ع) را ملجاء و پناه مشترک همه می‌داند و می‌گوید: به همین دلیل است که داغ شهادت وی، این چنین دل‌های مردم را هوایی و چشم‌هایشان را بارانی کرده است، آنقدر غرق در ماتم مولایند که فقط با شنیدن یک «یا رضا» هم اشک می‌ریزند و فریاد می‌زنند.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ریگان از توزیع هزاران پرس غذای متبرک در روستا‌های محروم این شهرستان خبر داد.

 

فرامرزی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان به همت کانون خادمیاران رضوی ریگان برگزار می‌شود، محافل انس با قرآن، راه اندازی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام و عزاداری در شهر ریگان را از دیگر برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی ریگان برشمرد.

انتهای پیام/