امام جمعه شهرستان ریگان با اشاره به انتخابات پیش رو ، اذعان داشت:حضور مردم در انتخابات نشان دهنده همبستگی ملی در مقابل توطئه های دشمنان نظام و انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به زلزله دلخراش پنجم دیماه در بم ،اظهار داشت:ظرف مدت چند ثانیه زمین لرزه ای رخ داد که بم را زیر و رو کرد و عده ای جان باختند و عده ای نیز مجروح شدند.

امام جمعه ریگان در ادامه تصریح کرد:لازم است آموزش عمومی برای ایمن سازی و استاندارد های لازم برای ساخت منازل، ساختمان ها و نظارت بر ساخت و سازها در مهار و کاهش تلفات جانی در برابر وقوع زلزله برای مسئولان و هم برای مردم موثر است صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سه عنصر اساسی فتنه ۸۸ و ۹۸ را مهار کرد،افزود:عنصر اول مدیریت و رهبری هوشمندانه و بی بدیل حضرت امام خامنه ای بود، عنصر دوم حضور و بصیرت ملت انقلابی که به صحنه آمدند و عنصر سوم پیوند عمیق و الهی میان امام و امت بود.

خطیب جمعه ریگان ضمن تبریک روز پرستار به همه پرستاران و جامعه پزشکی ،ابراز داشت:حادثه کربلا نشان داد ،زن در حاشیه ی تاریخ نیست بلکه زن در متن حوادث مهم تاریخ قرار دارد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی در ادامه اشاره داشت به انتخابات پیش رو و اذعان داشت:حضور مردم در انتخابات نشان دهنده همبستگی ملی در مقابل توطئه های دشمنان نظام و انقلاب است.

وی افزود:دشمن از دودستگی ها ، فتنه گری ها و جنگ افروزی های داخل کشور استفاده می کند، وقتی ملت یکپارچه و یکدست در انتخابات حضور پیدا کنند و مسئولان کشور هم با یکدیگر همدل و همراه باشند شمشیر دشمن کُند خواهد شد و جرات نمیکند به چنین ملت و کشوری نظری بیندازد.

امام جمعه ریگان در خاتمه اظهار کرد:انتخابات همبستگی ملی را در مقابل چشمان دشمن حیله گر به نمایش می گذارد و به ملت و کشور ما مصونیت می بخشد.رای همه مردم در انتخابات موثر است حتی اگر یک رای باشد.

انتهای پیام/