امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان گفت:این رابدانیم پیروزی از آن مردم فلسطین است و خواری و ذلت برای ظالمین خواهدبود و اینکه دشمنان قدس را بگیرند این خواب و این آرزوی خود را به گورخواهندبرد.

مولوی محمد اسلام ملازهی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار داشت:قبل ازاینکه بدانیم قدس چه جایگاهی دارد چندسوال از کسانی که دم از آزادی می زنندآیاتابحال فکرکرده ایدکه این مردم مظلوم به چه گناهی کشته می شوند؟

امام جمعه اهل سنت ریگان بیان داشت:چراسران کفر امثال آمریکای جنایتکار و نوکرش اسرائیل این همه کینه و بغض دارند؟علت چیست؟ از یک سو دم از آزادی واز یک سو این همه کشتار بی رحمانه آیا این انسانیت است؟این را می گویندآزادی!؟

وی در ادامه عنوان کرد:این رابدانیم پیروزی از آن مردم فلسطین است و خواری و ذلت برای ظالمین خواهدبود و اینکه دشمنان قدس را بگیرند این خواب و این آرزوی خود را به گورخواهندبرد. قدس قبله اول مسلمانان و جایگاه بسیار والایی پیش پروردگار دارد.

ملازهی در پایان تصریح داشت:مسلمانان بیدارباشید،مردم شیعه و سنی تاپوزه کفر به خاک مالیده شود همه باهم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان درراهپیمایی روزقدس شرکت کنیم تامشت محکمی بردهان استکبارجهانی باشدو بداندکه ملت ایران ازاین مردم مظلوم حمایت خواهندکرد و آنهارا تنهانمیگذارند.ان شاءالله وعده همه ما روز جمعه .

انتهای پیام/