نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:کلید حل مشکلات کشور داخلی است و نباید چشم امید به غرب داشت، تکیه به غرب خواری و سرافکندگی می آورد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام امان الله علیمرادی قبل از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان ریگان اظهار داشت: ملت ما در همه صحنه ها حافظ انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح داشت:نقطه اوج و قله فداکاری این ملت در حفاظت از انقلاب و صیانت از نظام روز ۹ دی بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از ابعاد عظمت کار ملت ایران در ۹ دی حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام بود،ابراز کرد:آنچه فتنه گران روی آن پافشاری داشتند کار کوچکی نبود.

علیمرادی با اشاره به اینکه مردم بار دیگر همراهی خود را با رهبری به نمایش گذاشتند،عنوان کرد:یکی از عوامل موفقیت این کشور در پیروزی و حفظ انقلاب مسئله همراهی مردم با رهبری نظام است .

وی تصریح کرد:حضور مردم در ۹ دی کار درونی و خودجوش بود که ریشه در اسلامیت و خیرخواهی ملت داشت.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت:این ملت در دفاع از خود به هیچ کجا وابسته نبوده است امروزهم با همین توان همه مشکلات را از سر راه خود برمی دارد.

علیمرادی در ادامه افزود:کلید حل مشکلات کشور داخلی است و نباید چشم امید به غرب داشت، تکیه به غرب خواری و سرافکندگی می آورد.

وی با بیان اینکه نسل انقلاب ظلم ستیز است،اظهار داشت:در فتنه ۸۸ مردم وقتی دیدند فتنه گران از انگلیس و آمریکا پیام دریافت می کنند،آنها به خوبی فهمیدند که باید به میدان بیایند و از نظام و انقلاب دفاع کنند.

انتهای پیام/