امام جمعه ریگان گفت:در حقیقت فتنه سال ۸۸ با حضور مردم در ۹ دی، سحرساحران و فتنه گران را حضور مردم بلعید و یکی از شعائر الهی و روزهای به یادگار مانده است و ما این روز را باید گرامی بداریم تا هم درس عبرتی باشد برای فتنه گران و هم ازحضور مردم تجلیل به عمل بیاید

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی به مناسبت فرا رسیدن حماسه بزرگ نهم دیماه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل با بیان اینکه هر ده سال یکبار یک فتنه ای در کشور رخ میدهد ،اظهار داشت: درسالهای ۷۸، ۸۸ و ۹۸ در این سه دهه سه فتنه بزرگ رخ داده است.

حماسه ۹ دی درس عبرتی شد برای فتنه گران

امام جمعه ریگان ابراز کرد:در حقیقت فتنه سال ۸۸ با حضور مردم در ۹ دی، سحرساحران و فتنه گران را حضور مردم بلعید و یکی از شعائر الهی و روزهای به یادگار مانده است و ما این روز را باید گرامی بداریم تا هم درس عبرتی باشد برای فتنه گران و هم ازحضور مردم تجلیل به عمل بیاید و هم یکی از شعائر الهیست یادگار بماند تا ما دچار غفلت نشویم.

همه با حضور در روز ۹ دی ۹۸ به پاس حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور هوشیارانه و هوشمندانه و بصیرتی که مردم دارند در صحنه حاضر شوند که ۹ دی را گرامی بداریم و آرزوی توفیق داریم برای همه کسانی که در عرصه ی دفاع از میهن و وطن اسلامی با بصیرت و روشنگری های خودشان سنگ تمام میگذارند.

۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی /۹ دی مظهر اقتدار و وحدت ملی است

امین باقری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : ۹ دی روزی است که ملت ایران با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه ۹ دی مظهر اقتدار و وحدت ملی است،عنوان کرد: به پشتوانه مردم بابصیرت ایران اسلامی دارای امنیت و اقتدار هستیم و آن را به تمام جهانیان ثابت کرده‌ایم.

فرماندار ریگان به پیام ۹دیماه اشاره نمود وابراز داشت: پیام حماسه ۹ دی نمایش قدرت ولایی و عاشورایی مردم ایران در برابر مستکبران جهان است و اولویت امروز، هوشیاری مردم و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان است.

باقری افزود: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند.

وی در ادامه تصریح داش: حماسه ۹ دی خروش هماهنگ یک ملت علیه اقدامات فتنه انگیز دشمنان نظام بود و ملت همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس به فرمان ولی فقیه لبیک گفتند.

باقری با بیان اینکه وجود بصیرت و شناخت درست از مسائل سبب پویایی و رشد جامعه می شود به لزوم حفظ وحدت و وفاق ملی برای مقابله با توطئه های دشمنان تاکید کرد.

فرماندار ریگان در خاتمه از اقشار مختلف مردم شهرستان خواست در روز ۹دی ماه روز میثاق امت با ولایت حضور باشکوهی در این مراسم داشته باشند.

۹ دی تجلی پیوند وثیق میان امام و امت است

امین سلطانی زرندی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به فرا رسیدن حماسه نهم دیماه اظهار کرد:۹ دی تجلی پیوند وثیق میان امام و امت است که به شکلی صریح و شفاف و بدون ابهام عمق این رابطه و پیوند را به تصویر میکشد.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان عنوان داشت:قطعا حضور چشمگیر آحاد مردم شهرستان ریگان مانند گذشته در این مراسم بزرگ نشان دهنده پایبندی به تمام ارزشهای اسلامی و ایرانی است.

حماسه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت است

سرهنگ مصطفی دهقانیان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت:حماسه ۹ دی که مردم عزیز ایران این حماسه را خلق کردند روز میثاق امت با ولایت است و روزی که مردم ایران اسلامی وحدت و بصیرت خودشان را نشان دادند و مردم در این روز بزرگ پایبندی به نظام ، ولایت و انقلاب را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه ریگان ابراز کرد:فتنه گرانی که با برنامه ریزی در پازل دشمن بازی میکردند خصوصا فتنه گران به ظاهر خواص که قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

وی در ادامه افزود:مردم ایران با بصیرت و پیروی از معنویات مقام معظم رهبری و میثاق خود با ولایت در این روز ثابت کردند و نشان دادند که در کنار ولایت و پای نظام و انقلابشان ایستاده اند.

دهقانیان تصریح داشت:امسال این روز را نسبت به سالهای گذشته باید پررنگ تر گرامی بداریم چرا که تعدادی از نفوذی های داخل دنبال این هستند که این روز کمرنگ تر برگزار شود.

فرمانده سپاه ریگان در پایان عنوان کرد: مردم ولایتمدار شهرستان ریگان بار دیگر همچون گذشته که در صحنه بودند ان شاءالله در روز ۹ دیماه هم همه اقشار مردم در این مراسم حضور پیدا کنند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان فتنه جویان و فتنه گران بزنند.

انتهای پیام/