سردار نقدی گفت:به جایی که چشم بدوزید به دست دشمن ،خام فروشی را کنار بگذارید .چرا التماس میکنید برای فروش نفت خام؟خط تولید بومی را راه اندازی کنید و زیر بار دشمن نروید و به مذاکره اعتماد نکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛عصر امروز یادواره ۳۳۵شهیدشهرستان بم با حضور پرشور مردم،سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسدران و جمعی از مسئولین محلی در مصلای شهرستان بم برگزار شد.

حجت الاسلام دانشی در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به همه میهمامان این مراسم،اظهار داشت:برگزاری این یادواره ها به فرموده رهبری عزیز کمتر از شهادت نیست واین کمترین کاری است که ما میتوانیم برای شهدا انجام دهیم.

امام جمعه بم در ادامه با بیان اینکه شهدا با جان فشانی و از خود گذشتگی خود به ما درس دادند،افزود:کلید واژه هایی که شهدا به ما دادند ولایت و رهبری بود.

وی بیان داشت:فارغ از هر سلیقه سیاسی که هر کدام داریم به فرموده رهبری عزیز ما مشکل غیر قابل حل در کشور نداریم و اگر روحیه جهادی و بسیجی در مسئولین کشور شکل بگیرد قطعا مشکلات حل شدنی است.

در ادامه این مراسم سردار نقدی اظهار داشت:امروز شهدا میزبان و شاهد ما هستند ودرمیان ما نشستند و حضور دارند و همانطور که رهبر عزیزمان اخیرا فرمودند حرکت شهدا تازه بعد از شهادت آنها شروع میشود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران بیان داشت:نه تنها با فداکاری شهدا این ملت ایستاده است بلکه با راهنمایی و هدایت آنها نیز این کشور محکم تر ایستاده است.

وی در ادامه بیان کرد:وقتی منطق در جامعه ای حاکم شد و در مقابل طاغوت ایستادگی کرد دیگر کدام طاغوتی است که بتواند براین گونه ملتی حکومت کند.

نقدی افزود:شاه گفت، همه چیز انگلیس و امریکا خواستن من فراهم کردم برایشان و خرج کردم ولی آخر سر در کشورشان راهم ندادند.

معاون فرهنگی سپاه پاسدران تصریح داشت:ملتی که منطق شهادت میگیرد نه تنها در پیشگاه خدا روسفید است بلکه در زمینه ها ی پیشرفت وابادانی و اجتماعی جلو است.

نقدی با بیان اینکه عده ای در کشور میگویند ما امروز مشکل اقتصادی داریم و چه کار باید کرد،ادامه داد:منطق شهدا را داشته باشیم.مشکل اقتصادی ساده ترین مشکلی بوده که تا کنون پیش روی ملت ایران بوده ،ما یک مشکلی داشتیم به اسم شاه و تمام قدرتها و دولتها وامکانات دست شاه و پشت او بودند.

ایشان با بیان اینکه جنگ شروع شد و همه پشت صدام بودند،افزود:ما دست خالی و آموزش ندیده بر انها غلبه کردیم و خیلی سخت بود ولی پیروز شدیم و حالا مشکل اقتصادی بزرگترین مشکل ما است.

سردار نقدی ادامه داد:ما رتبه اول سوخت های فسیلی را داریم در منطقه،،مواد اولیه خیلی چیزها رو داریم،نیروی انسانی و این همه جوان تحصیلکرده بیکار.این همه فناوری ،ماهواره سه بعدی در تحریم اقتصادی ما تولید کردیم.

وی عنوان کرد:در عرض ۴ دقیقه ۵۰ هزار پراید فروختند!نقدینگی زیاد در کشور مشکلات زیادی بوجود می آورد.

معاون فرهنگی سپاه پاسدران در پایان عنوان کرد:به جایی که چشم بدوزید به دست دشمن ،خام فروشی را کنار بگذارید .چرا التماس میکنید برای فروش نفت خام؟خط تولید بومی را راه اندازی کنید و زیر بار دشمن نروید و به مذاکره اعتماد نکنید.

انتهای پیام/