امام جمعه شهرستان ریگان گفت:بسیجی عارفی است مجاهد که با تیزبینی و بصیرت همواره در صحنه انقلاب حاضر می شود،بسیج امروز به مجموعه ای تبدیل شده است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطرجمع کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اینکه هفته وحدت فرصت خوبی برای طرح نیازها و دغدغه های جهان اسلام است،اظهار داشت:امروز خاندان فاسد و وابسته سعودی از موانع اصلی وحدت جهان اسلام هستند و با ثروت هایی که از منابع مسلمین غارت می کنند هم سبیل اربابان خودشان را چرب می کنند و هم برای دشمنی میان گروه های مختلف اسلامی هزینه های هنگفتی را خرج می کنند.

امام جمعه ریگان ادامه داد:ساخت مدرسه و مکان هایی به ظاهر مذهبی که امروز آل سعود در دستور دارند برای این است که اندیشه های ضد وحدت را تبلیغ و ترویج کنند در جهان اسلام، امروز بزرگترین دشمن وحدت جهان اسلام  آمریکا و اسرائیل است که حرکت های ضد وحدت در داخل و خارج از کشورهای اسلامی را مدیریت و رهبری می کنند‌.

وی با اشاره به هفته بسیج خاطر نشان کرد: بسیج شاخص هایی دارد که یکی از آنها حضور در صحنه است. بسیجی عارفی اذلت نشین نیست که تنها به ذکر خدا و خودسازی فارغ از اجتماع زیست کند بلکه بسیجی عارفی است مجاهد که با تیزبینی و بصیرت همواره در صحنه انقلاب حاضر می شود،بسیج امروز به مجموعه ای تبدیل شده است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطرجمع کرده است.

خطیب جمعه ریگان در ادامه تصریح داشت:امروز در منطقه، بسیج خط شکن میادین خطرناک و عرصه هایی که تابحال کسی جرات ورود به آن را نداشته است.

وی از اقدام انقلابی دستگاه قضا برای اشد مجازات مفسدان اقتصادی و اخلالگران در نظام ارزی و پولی کشور تقدیر و بیان کرد:برخی از این مجرمانی که اعدام شدند باندهای سازمان یافته و شبکه های بزرگ در خرید و فروش بدون مجوز سکه را مدیریت می کردند.

رنجبر ماهانی بیان داشت:مقام معظم رهبری فرمودند، وقتی ارز و سکه به صورت غلط تقسیم میشود مشکلات فعلی به وجود می آید زیرا این قصه دوطرف دارد یک طرف آن فردی است که دریافت میکند و طرف دیگر کسی است که عرضه می کند .

امام جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه تقصیر عمده متوجه آن فردی است که ارز و سکه را با بی تدبیری عرضه کرده است ،تصریح داشت:انتظار از قوه قضائیه آن است که به فرمایش حضرت آقا کسانی که سکه و ارز را با بی تدبیری عرضه کرده اند هم به دادگاه عدل علوی احضار کنند و آنها را محاکمه کنند که تا بحال چنین کاری انجام نشده است.

وی با اشاره به دیدار امام خامنه ای با مدال آوران بازی هایی آسیای جاکارتا فرمودند، معلولین از ظرفیت های پنهان خودشان استفاده کرده اند و این باید برای همه ما مسولین درس باشد که از ظرفیت های پنهان موجود خود و کشور استفاده کنیم.

رنجبر ماهانی افزود:یکی از ظرفیت های پنهانی که مسئولین باید در اولویت قرار دهند جوان گرایی و تخصص گرایی در مدیریت کشور است.

خطیب جمعه ریگان گفت:قانون منع بکارگیری بازنشستگان که با تائید و تصویب شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی به دستگاه های ابلاغ شد یک فرصت خوبی است برای ارتقاء و کارآمدی مدیریت جوان کشوراست.

وی ضمن قدردانی از حضور میلیونی مردم در راهپمایی ۱۳ آبان ،افزود:از مردم همیشه در صحنه شهرستان ریگان و از حضور بی نظیرشان در راهپمایی ۱۳ آبان تقدیر و تشکر می نماییم.

خطیب جمعه ریگان عنوان داشت:مردم با تمام توان و علی رغم مشکلات اقتصادی در صحنه اند و از جنگ رسانه ای و تحریم ها ترس و واهمه ای ندارند.

رنجبر ماهانی در ادامه بیان داشت:دولتمردان قدم های مضاعف در جهت مشکلات اقتصادی مردم بردارند،تورم و گرانی بی داد می کند،مایحتاج اولیه مردم گران است و قیمت ها دوبرابر شده است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه برخی مردم قدرت خرید ندارند و با سبد حمایتی اگر چه لازم و بجاست اما اقتصاد کشور درست نمی شود،افزود:از ظرفیت کارشناسان و مشاوران اقتصادی استفاده شود،خانواده های نیازمندی هستند که از سبد حمایتی محروم اند.

انتهای پیام/