فرمانده انتظامی ریگان گفت: حضور مداوم خبرنگاران در كنار خانواده بزرگ نيروي انتظامي در عرصه اطلاع رساني و انتشار صحيح و به موقع اخبار انتظامي و نقدهاي هوشمندانه باعث شده است تا ضمن اطلاع رساني به موقع خدمات و تلاش هاي پليس بر سرمايه اجتماعي اين قشر خدوم جامعه و در واقع به اقتدار پليس افزوده شود.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، سرهنگ اسحاق دریجانی در آئین تجلیل از خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران بازوان پرتوان پليس در ارتقاء احساس امنيت و آرامش در جامعه هستند و حضور مداوم خبرنگاران در كنار خانواده بزرگ نيروي انتظامي در عرصه اطلاع رساني و انتشار صحيح و به موقع اخبار انتظامي و نقدهاي هوشمندانه باعث شده است تا ضمن اطلاع رساني به موقع خدمات و تلاش هاي پليس بر سرمايه اجتماعي اين قشر خدوم جامعه و در واقع به اقتدار پليس افزوده شود.

وی افزود: ما خبرنگاران را همكار و همراه خود مي دانيم و خوشبختانه تعامل و همكاري بسياري مناسبي بين نيروي انتظامي و خبرنگاران در سطح شهرستان وجود دارد كه باعث ايجاد پل ارتباطي بسيار مناسبي بين مردم و پليس شده كه اين خود باعث افزايش احساس امنيت در جامعه خواهد شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: هدف ما از تعامل و همكاري خبرنگاران با پليس صرفا ارائه آمار و گزارش عملكرد نيست بلكه هدف اوليه اصلي ما در اين زمينه بهره برداري از ظرفيت موجود طرفين در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي بوده تا بتوانيم خدمات شايسته اي را به شهروندان ارائه كنيم.

دریجانی اذعان کرد: اطلاع رسانی صحيح و فرهنگ سازی سبب ارتقاء احساس امنيت در جامعه بوده و امنيت موجود در شهرستان در سايه تعامل پليس با اهل قلم و اصحاب رسانه محقق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: با اقدامات و فعاليت های فرهنگی می توان از وقوع بسياری از جرائم پيشگيری کرد، چرا که بسياری از حوادث، اتفاقات و جرائم در نتيجه عدم آگاهی، نبود شناخت کافی و تربيت نادرست شکل می گيرد.

در پايان فرمانده انتظامی شهرستان ریگان و رئیس عقیدتی این فرماندهی با اهداء لوح سپاس و هدایا از زحمات خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل و اصحاب رسانه قدردانی و برای خبرنگاران متعهد و کوشا، توفيق روزافزون و سرشار از صداقت از درگاه حضرت حق تعالی را خواستار شدند.

انتهای پیام/