امام جمعه ریگان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار شهید صارمی ،گفت:در عرصه ی خبر و خبرنگاری وظیفه ی سنگینی بر دوش شما است،یکی از وظایف خبرنگاران این است که صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛ روز گذشته مراسم تجلیلی به مناسبت روز خبرنگار با حضور امام جمعه محترم از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه از سوی فرمانده سپاه ریگان در محل فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه ریگان در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار شهید صارمی ،اظهار داشت:در عرصه ی خبر و خبرنگاری وظیفه ی سنگینی بر دوش شما است،یکی از وظایف خبرنگاران این است که صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند.

رنجبر ماهانی بیان داشت:برای اینکه یک خبرنگار بتواند صدای مردم را به گوش مسئولین برساند چند روحیه و فضلیت باید در آن باشد و اگر این خصلت ها در ان نباشد نمیتواند به وظیفه خطیر خبرنگاری خود عمل کند ،خبرنگار باید شجاع و نترس باشد و در عرصه ی خبر هیچ شخصی نتواند جلو فعالیت او را بگیرد.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید خبر را با شفافیت بازگو کند،تصریح کرد:خبرنگار در جمع مردم حاضر شود،حضور در بین مردم و انعکاس درست خبر یکی از وظایف مهم خبرنگاران است.

خطیب جمعه ریگان تاکید داشت:خبرنگاران باید با روحیه جهادی و انقلابی بتوانند خبرهارا انعکاس بدهند.

انتهای پیام/م