امام جمعه شهرستان ریگان گفت: خطر آمریکای درون به مراتب خطرناک تر از آمریکای برون است و مردم دیدند با سیلی محکم سپاه به پایگاه نظامی عین الاسد جنگ تمام عیار رخ نداد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه ملت ایران هم صابر است و هم شکور، اظهار داشت: نماز جمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار آرام بخش و آرام کننده دلهای داغ دیده در این چند روز بود.

امام جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه روز در هم کوبیدن پایگاه آمریکایی عین الاسد را باید گرامی بداریم،ابراز کرد: برخی شیاطین به دنبال این بودند که مردم این روز را فراموش کنند.

وی افزود: برخی روزنامه هایی که در خدمت زر و زور هستند و آب به آسیاب دشمن می ریزند بعد از شهادت سردار سلیمانی در روزنامه هایشان تیتر زدند که انتقام نگیرید چون دو طرف ایرانی و آمریکایی را وارد جنگ تمام عیار خواهد کرد.

خطیب جمعه ریگان تصریح داشت: خطر آمریکای درون به مراتب خطرناک تر از آمریکای برون است و مردم دیدند با سیلی محکم سپاه به پایگاه نظامی عین الاسد جنگ تمام عیار رخ نداد.

رنجبر ماهانی با بیان اینکه هدف قرار دادن پایگاه عین الاسدتوسط سپاه منافع برخی ها را در داخل به خطر انداخت، عنوان کرد: جبهه مقاومت به دنبال انتقام سخت از دشمن بود اما برخی ها هم به دنبال انتقام سخت از سپاه بودند.

وی ادامه داد: مردم دیدید که مسئولان سپاه را چگونه زیر سوال بردند و گفتند یک نفر خطا نکرده و مجموعه باید پاسخگو باشد.

رنجبر ماهانی افزود: شما شش سال مدیریت کشور را بدست گرفتید، انواع و اقسام خطاها را کردید اما یکبار هم از ملت ایران عذرخواهی نکردید.

خطیب جمعه ریگان اظهار داشت: کسانی که حتی به الفبای سیاست آشنا نیستند به ما می گویند در شهادت سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اکراینی دست نفوذ در کار بوده است.

وی با بیان اینکه در آینده حقایق روشن خواهد شد و سردار حاجی زاده از آبروی خودش برای این نظام گذاشت، خاطر نشان کرد: دور کردن سایه جنگ از سر مردم ایران از مهم ترین کارهای سپاه قدس بود.

امام جمعه ریگان در خاتمه با بیان اینکه مردم در انتخابات پیش رو با شکوه تر از سال های قبل شرکت خواهند کرد،تصریح داشت: مجلس انقلابی مثل مجلس فعلی فرمایشی نیست.

انتهای پیام/