یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون، در یکی دو روز گذشته با حالتی گریان، ویدیویی به همراه همسرش در فضای مجازی منتشر کرده و خبر پیدا شدن «سگشان» را به همه اعلام می کند!

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون، در یکی دو روز گذشته با حالتی گریان، ویدیویی به همراه همسرش در فضای مجازی منتشر کرده و خبر پیدا شدن «سگشان» را به همه اعلام می کند.

در این ویدیو «حدیثه تهرانی» از همه دوستانی که در داخل و خارج از کشور! برای پیدا شدن «پینگیل» سگشان تلاش کردند، استوری گذاشتند و پا به پای آن ها غصه خوردند، تشکر می کند. همسر این بازیگر در همین ویدیو خطاب به کسانی که سگ آن ها را دزدیدند، می گوید: « از کسانی که برای پول این کار را می کنند خواستم بگویم شما دارید عضو یک خانواده را می دزدید. شما با این کارتان نمی دانید با روح و روان یک خانواده چکار می کنید؟!…»

این ویدیو گوشه ای از سبک زندگی برخی بازیگران و سلبریتی هایی است که در جامعه قرار است الگوی فرزندان ما باشند. همین سبک زندگی را منوچهر هادی در سریال «عاشقانه» به خوبی به تصویر کشیده است. ساره بیات در نقش یک دکتر متخصص زنان در کنار محمدرضا گلزار در نقش یک مدیر یک شرکت تبلیغاتی، خانه ای لاکچری و سگی که رفاه، آسایش و راحتیش از مرد خانواده اهمیت بیشتری دارد و گم شدن آن در بخشی از سریال حتی منجر به جدایی این زوج از یکدیگر می شود.

این نوع سبک زندگی و داشتن حیوان خانگی به جای فرزند، تابلو و تصویری است که متاسفانه از سوی برخی سلبریتی ها و بازیگران سینما و تلویزیون خودمان برای خانواده های ایرانی در حال عادی سازی است و این مساله در سال های گذشته شاید به یک نوع سبک زندگی اصطلاحا «لاکچری» برمی گشت ولی امروزه این نوع نگاه به بسیاری از خانواده های ایرانی حتی با دهک پایین تر راه پیدا کرده و فرزندان همان خانواده ها اگر توان مالی خانواده اجازه دهد، بدشان نمی آید به جای خواهر یا برادری دیگر، یک حیوان خانگی داشته باشند.

و این قصه با سرعت بیشتری در حال عبور است و زنگ خطر آن برای کسانی که متولی فرهنگ عمومی جامعه به شمار می رومد از طرف کارشناسان فرهنگی و دلسوزان این حوزه سال هاست که به صدا درآمده ولی علی رغم مسائل مهمی همچون سبک زندگی، در این سال ها بی کفایتی بسیاری از مسئولان باعث شده تا مشکلات سیاسی و اقتصادی، همیشه سایه ای سنگین تر بر سر فرهنگ عمومی و سبک زندگی خانواده های ایرانی داشته باشد.

انتهای پیام/