حجت الاسلام ریگانی اشاره داشت به صف های طولانی در مقابل نانوایی ها در شهرستان ریگان و اظهار داشت: صف های طولانی مقابل نانوایی ها برای مردم مشکل ساز شده است .

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه” وقف “یکی از سنت های نیکوی حضرت رسول اکرم (ص)می باشد،اظهار داشت:باید بدانیم آن چیزی که میتواند در دنیا و آخرت خیر و برکت به انسان ارزانی نماید همین سنت های خیر هستند.

وی اشاره داشت به بیانات امام خامنه ای در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش و افزود: معظم له فرمودند آن چیزی هم که مخصوص نیروهای مسلح و نیروهایی حافظ امنیت است در این زمینه، این است که مراقب فتنه باشند.

ریگانی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیگر بیانات خود فرمودند به دلسوزان عراق و لبنان توصیه میکنم اولویتشان را علاج ناامنی قرار دهند.مردمشان هم مطالباتی دارند، بحق هم هست اما باید بدانند این مطالبات در چارچوب ساختارهای قانونی کشورشان قابل تحقق و ممکن است.

امام جمعه موقت ریگان تصریح داشت:آمریکا و همدستانش خیمه شب بازی دیگری با عنوان کشته شدن ابوبکر بغدادی را مطرح کردند.

وی افزود: آمریکایی ها از آنجایی که متوجه شدند داعش توسط نظام جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی جشن برچیدن آن اعلام شد آنها به این بهانه خودشان را در این امر دخیل دانستند.

ریگانی در ادامه ابراز داشت:آنها متوجه شدند همچون گنجشکی مثل سر شبکه آمدنیوز که در دام پهلوانان سپاهی ما قرار گرفت احتمال دارد در این دام بیفتند و آبرو و نقشه های گذشته و آینده آنها بر باد برود چنین سناریویی راه انداختند.

امام جمعه موقت ریگان اشاره داشت به فرا رسیدن روز ۱۳ آبان و گفت :در روز ۱۳ آبان لانه جاسوسی توسط دانشجویان تسخیر شد و امام (ره) این حرکت را انقلاب دوم عنوان کردند.دانشجوی امروز آگاه تر از قبل در مقابل دشمن ایستادگی خواهد کرد.

حجت الاسلام ریگانی در پایان اشاره داشت به صف های طولانی در مقابل نانوایی ها در ریگان و اظهار داشت: صف های طولانی مقابل نانوایی ها برای مردم مشکل ساز شده است .دستگاه های اجرایی مشکلات مردم را برطرف کنند.

انتهای پیام/