نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس از وزیر جهاد کشاورزی که رأی اعتماد از مجلس کسب کرد خواست تا با سفر به شهرستان های شرق استان کرمان خسارت خشکسالی به ویژه خشکسالی خرماکاران را بررسی کند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، موسی غضنفرآبادی در نشست علنی روز چهار شنبه سوم شهریور در مجلس شورای اسلامی به استناد اصل ۱۳۷ قانون اساسی در اخطاری، گفت: هر یک از وزیران مسئول وظایف خاص خویش در برابر مجلس و رئیس جمهور هستند و در اموری که به تصویب هیات وزیران می رسد مسئول اعمال دیگران نیز هستند. پیشاپیش به همه وزیرانی که از مجلس رأی اعتماد گرفته اند تبریک می گویم.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: مجلس به اکثر وزرای پیشنهادی رئیس جمهور اعتماد کرد، امیدواریم هیات دولت پس از این با تمام تلاش در جهت حل مشکلات مردم گام بردارد.

وی در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود، اشاره کرد و گفت: خشکسالی خسارت بسیاری به کشاورزان و خرماکاران زده است، متاسفانه خشکی خرمای کشاورزان هرساله در منطقه شرق استان کرمان اتفاق می افتد لذا خواهشمندیم وزیر جهاد کشاورزی که از مجلس رأی اعتماد کسب کرده در اولین سفر به شهرستان های استان کرمان بیاید یا حداقل تیمی را جهت برآورد خسارات وارده به کشاورزان به این منطقه بفرستد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مردم مستاصل هستند امیدوارم این حرف ما به گوش وزیر جهاد کشاورزی برسد. از رئیس مجلس به جهت اتخاذ تدابیر برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نیز تشکر می کنم.

انتهای پیام/