حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه مدتی است معدن زفتک ریگان بلاتکلیف است، افزود: مردم ریگان از دولت انقلابی و تازه نفس در خواست دارند معدن زفتک فعال شود، معدن زفتک تنها امید جوانان برای کار است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، نمازجمعه این هفته شهرستان ریگان به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضازاده برگزار شد.

حبیب رضازاده در خطبه های نمازجمعه اظهارکرد: بنده درخواست مردم از مسئولین را از این تریبون بیان می‌کنم، پیگیری و شروع به کار معدن در این شهرستان است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه مدتی است معدن زفتک ریگان بلاتکلیف است، افزود: مردم ریگان از دولت انقلابی و تازه نفس در خواست دارند معدن زفتک فعال شود، معدن زفتک تنها امید جوانان برای کار است.

رضازاده عنوان کرد: بنده اطلاع دارم سرپرست جوان فرمانداری پیگیر راه اندازی معدن زفتک هستند.

وی خاطرنشان کرد: هفته میراث فرهنگی را در پیش داریم، نماینده  اداره میراث فرهنگی شهرستان و همکارانشان، گزارشی در اولین روز هفته میراث فرهنگی در دفتر به بنده داده شد، اقدامات مفید که هم باید تبریک گفت و هم تشکر کرد که آثار باستانی که در شهرستان وجود دارد مورد توجه قرار گیرد.

رضازاده در ادامه گفت: نکته هست که مردم باید رعایت کنند، هویت تمدنی ایران اسلامی در باستان آثار گذشتگان مااست.

وی بیان کرد: سوم خرداد روز فتح الفتوح بسیجیان امام ع است.

او اضافه کرد: دشمن سعی در نفوذ در بدنه  نظام جمهوری اسلامی ایران دارد،  آمریکا هیج غلطی نمی‌تواند انجام دهد و هدفش تغییر اعتقادات و باورهای ماست.

رضازاده خاطرنشان: دشمن سه نقطه مهم راهم مورد هجمه قرار داده است؛ ایده ی اصلی نظام، اسلام ناب محمدی ،ساختار نظام و ادارات را مورد هجمه قرار داده اند.

خطیب جمعه ریگان در ادامه خطاب به همه گفت: آینده کشور از آن شماست، امیدوار باشید با اصل ولایت فقیه تا قیام منجی عالم بشریت سرِپا ایستاده است و در مقابل آمریکا و صهیونیسم ایستاده است.

او در خاتمه اظهار کرد: عقل انقلابی ما مقاومت را می‌گوید، نه سازش با آمریکا.

انتهای پیام/