امام جمعه ریگان گفت:در رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) 12 تمام سلاح های بکار رفته تولید داخل و ملی بود که قدرت دفاعی را به رخ دشمنان این نظام کشاند و به فرموده رهبر عزیزمان زمان بزن و در رو گذشته است و اگر یکی بزنند ده تا میخورند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امروز در خطبه های نماز جمعه ریگان اظهار داشت:آیت الله هاشمی شاهرودی سیاست دینی را چنان با فقاحت ممزوج کرده بود که از طرف ولی امر مسلمین ملقب گردید به استادی بزرگ برای حوزه علمیه قم و کارگزاری با وفا در حساس ترین مسئولیت های نظام،در ریاست قوه قضاییه ، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان خدمات بسیاری صورت گرفته است که آن مرحوم از خود به یادگار گذاشته است.

امام جمعه ریگان در ادامه اشاره داشت به رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) ۱۲ در خلیج فارس و تصریح داشت:رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران حاوی یک پیام برای کشورهای حاشیه خلیج فارس بود و آن هم اینکه هر کشوری که زمینه مداخله قدرت های استکباری را در منطقه فراهم کند بیشترین هزینه را آن کشور خواهد پرداخت.

وی افزود:در این رزمایش تمام سلاح های بکار رفته تولید داخل و ملی بود که قدرت دفاعی را به رخ دشمنان این نظام کشاند و به فرموده رهبر عزیزمان زمان بزن و در رو گذشته است و اگر یکی بزنند ده تا میخورند.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی ،بیان داشت:در سال ۸۸ فتنه گران با دروغ پردازی و متهم کردن نظام اسلامی به تقلب در انتخابات و با الگو گیری از نسخه های کودتای مخملی که توسط دستگاه های امنیتی غرب طرح ریزی شده بود فتنه گران پس از اعلام نتایج انتخابات هواداران خودشان را به کف خیابان ها آوردند که با اردو کشی خیابانی انتخابات را باطل و زمینه به قدرت رسیدن غیرقانونی خودشان را از طریق اغتشاشات و توهین به مقدسات فراهم کنند.

ایشان ادامه داد:در این گیر و دار و بلوا و آشوب دست نحس ضد انقلاب به کمک فتنه گران و آشوب گران و معترضین داخلی آمد و انقلاب را به فرموده رهبر عزیز تا لبه پرتگاه بردند که به فضل الهی و امدادهای غیبی و هوشیاری ملت ایران و دستگاه های اطلاعاتی امنیتی و تدابیر حکیمانه رهبر عزیزمان این پروژه به فضل الهی شکست خورد.

رنجبرماهانی تصریح داشت:همه مسئولین با حضورشان در مراسم ۹ دی ،روز بصیرت، ابراز تنفر و انزجار خودشان را نسبت به فتنه گران ثابت خواهند کرد.مقام معظم رهبری درباره اهمیت ۹ دی و حضور مردم در صحنه فرمودند؛در ۹ دی غیرت دینی جوانان جوشید و همه به صحنه آمدند این روز حجت را برهمه تمام کرد.

وی با تقدیر از قوه قضاییه که بعد از حکم اعدام سلطان سکه حکم اعدام سلطان قیر را هم صادر کرد افزود: با اعدام این دو به بازار ارز و اقتصاد ثبات بخشیده شد اما کار تمام نشده است و سلطان های مفسد اقتصادی دیگری هم وجود دارد که قوه قضاییه باید جرات کند و آنها را هم محاکمه و از اعلام جنگ نهراسد و ملت ایران حامی عدالت خواهی است.

امام جمعه ریگان عنوان کرد:قوه قضاییه آن کسانی که متهم به فساد هستند و زیر عبا و کت و شلوار برخی از مسئولین پنهان شده اند اینها را هم احضار کند، این خواسته ملت ایران است.

وی با اشاره به ۷ دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام (ره)در سال ۵۸ ،بیان داشت:از دیرباز یکی از برنامه های استعمار گران و صاحبان زر، زور و تزویر برای اینکه فکر ملت ها را به بردگی بگیرند خصوصا مردم ایران، مبارزه می کردند با دانش آموختگی و تنها شاهزادگان و اشراف حق تحصیل داشتند چون سواد داشتن مردم مزاحم اشراف بود از آن پرهیز و خودداری می کردند.

خطیب جمعه ریگان در پایان بیان داشت:امروز یکی از معضلات و آسیب های نهضت سواد آموزی سوری بودن برخی از معلمین نهضت و متعلمین است که باید نظارت مستمر و جدی بشود.

انتهای پیام/