جانشین فرمانده انتظامی ریگان در ادامه با بیان اینکه فضای مجازی در شهرستان بسیار فعال می باشد،عنوان داشت:پلیس فتا هفته آینده در شهرستان ریگان راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سرهنگ رضا زید آبادی قبل از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اظهار داشت:در بحث امنیت نقش رسانه ها خیلی موثر است.

جانشین فرمانده انتظامی ریگان در ادامه بیان داشت:آسیب‌های اجتماعی هر روز در ریگان بیشتر میشود و رسانه ها نقش مهمی در جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارند.

زید آبادی در این نشست سرمنشا تمام جرائم را آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در جلوگیری از شایعات دارند،ابراز داشت:رسانه ها به عنوان اثر گذار ترین عامل نظم و امنیت اجتماعی هستند.

جانشین فرمانده انتظامی ریگان با بیان اینکه در سال جاری ۵ فقره قتل در شهرستان رخ داده است،افزود: این قتل ها از مسائل کوچک شروع شده و هر قتلی که اتفاق افتاده یک خانواده چند نفر از اعضایش دچار مشکل می شود.

وی ضمن قدرانی از رسانه های فعال شهرستان،اظهار داشت:خبرنگار یک ناظر و‌ دیده بان اجتماعی است.ما باید از انتقادات سازنده خبرنگاران استفاده کنیم و ضعف ها را برطرف نماییم.

ایشان در ادامه با بیان اینکه فضای مجازی در شهرستان بسیار فعال می باشد،عنوان داشت:پلیس فتا هفته آینده در شهرستان ریگان راه اندازی می شود.

سرهنگ زید آبایدی ادامه داد:با راه اندازی پلیس فتا در شهرستان از خیلی جرائم سایبری جلوگیری می شود.

انتهای پیام/