رنجبر نژاد ماهانی گفت: در طول این هفت سال به اندازه چهارده سال فعالیت کردم، بنده ساعت کاری برایم ملاک نبود، خیلی از اوقات بخاطر کارهای فرهنگی تا ساعت دو نصف شب برنامه ریزی آن کار‌ها را داشتم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر نژاد ماهانی امام جمعه شهرستان ریگان پس از ۷ سال فعالیت در سنگر مقدس نماز جمعه امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مردم خونگرم این خطه خدا حافظی کرد.

رنجبر نژاد ماهانی در جمع مردم ریگان اظهار کرد: در طول این هفت سال که در خدمت مردم عزیز بودم کارهای روزانه خودم را در چهار بخش تقسیم کردم.

وی افزود: تدریس در حوزه علمیه خواهران و برادران، رسیدگی به مشکلات مردم عزیز ، برگزاری جلسات و برنامه‌هایی برای پیشبرد و پیشرفت شهرستان در ادارات، سازمانها و نهادهای مختلف و برنامه ریزی برای کارهای فرهنگی در سطح شهرستان را روزانه انجام می دادم.

امام جمعه ریگان در ادامه تصریح کرد: هر کس از هرجا رمیده میشود تنها جایی که مراجعه می‌کند جهت بر طرف شدن مشکلش، دفتر امام جمعه است.

وی عنوان کرد: در طول این هفت سال مسئولیتم و در محرم و صفر مراسم ها و برنامه های متفاوتی در سطح شهر و روستاها برگزار شد.

رنجبر نژاد ماهانی خاطر نشان کرد: در دورانی که حقوق های نجومی مطرح شد، حقوق بنده ماهیانه ۶۵۰هزار تومان بود و درآمدی از جایی نداشتم و فقط در حوزه علیمه تدریس داشتم.

خطیب جمعه ریگان افزود: در طول این هفت سال به اندازه چهارده سال فعالیت کردم، بنده ساعت کاری برایم ملاک نبود، خیلی از اوقات بخاطر کارهای فرهنگی تا ساعت دو نصف شب برنامه ریزی آن کار‌ها را داشتم.

وی ادامه داد: کارهای که بنده انجام دادم نه شعار است و نه مانور، شهدا را شاهد میگیرم که خیلی از برنامه ها را ما اطلاع رسانی نکردیم و با دست خالی کارهای زیادی انجام دادیم.

امام جمعه ریگان بیان کرد: اطعام در مسجد جامع در ماه محرم به ارزش ۵۰میلیون تومان، توزیع سبد کالا به ارزش ۱۵میلیون تومان در رزمایش مواسات بین فقرا، توزیع نان در بین فقرا و نیازمندان به ارزش ۳۰میلیون تومان، توزیع پوشاک و کفش به ارزش ۲۰میلیون تومان در مدارس، طبخ و توزیع غذای گرم به ارزش ۱۰۰میلیون تومان در روستاهای  محروم در ماه مبارک رمضان، توزیع۵۰ میلیون تومان کارت هدیه در رزمایش مواسات در بین نیازمندان، قریب به یک میلیارد تومان در مصلی شهرستان ریگان هزینه کردیم و نیز ساختمان آشپزخانه مسجد جامع و خانه خادم مسجد ساخته شد.

رنجبر نژاد ماهانی عنوان کرد: شهرستان ریگان شهرستانی کاملاً سیاسی و با اینکه از پایتخت خیلی دورتر است اما از پایتخت سیاسی تر است.

وی تصریح کرد: اوایلی که من آمدم به ریگان در برخی از امور که پیگیری های انجام می دادم برای شهرستان، عده ای تلفنی به بنده میگفتند هر کاری که میخواهی انجام بدهید باید با ما مشورت کنید! من در پاسخ گفتم بنده امام جمعه هستم، نه از کسی دستور میگیرم و نه از کسی خط، بنده با اقتدار باید سخن ولایت، اسلام و حکومت را بگویم.

امام جمعه ریگان ادامه داد: با اقتدار تمام در طول این هفت سال حرف، سخن و مواضع را گفتم نه از کسی باج گرفتم و نه با کسی باج دادم، هرجا مصالح و منفعت مردم و نظام در خطر بود هشدار دادم.

رنجبر نژاد ماهانی عنوان کرد: بنده بعد از هفت سال که شهر شما را ترک میکنم خانه و خودروی شخصی ندارم، در طول این هفت سال در ریگان زمین و ملکی نه خریداری کردم و نه معامله ای انجام دادم، حتی یک وسیله برقی به اسباب و اثاثیه بنده اضافه نشد.

وی افزود: این بی انصافی است که گوشه و کنار شنیده بشود فلانی فعالیت نداشته و مدیر خوبی نبوده است.

خطیب جمعه شهرستان ریگان در خاتمه اظهار کرد: بنده با کمترین مزایا و حقوق به اندازه یک مدیرکل کار کردم، هفت سال شبانه روزی زحمت کشیدم برای شهرستان و از شما مردم طلب حلایت دارم.

انتهای پیام/