فرمانده انتظامی نرماشیر از دستگیری عاملان نزاع منجر به درگيري و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای بخش روداب شرقی این شهرستان، بلافاصله ماموران تیم گشت پاسگاه روداب جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ رضا زید آبادی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد یک فقره تیراندازی با سلاح شکاری به علت اختلافات خانوادگی اتفاق افتاده و احتمال اینکه این تیراندازی منجربه نزاع دسته جمعی شود وجود دارد که سریعا دستگیری عاملان این تیراندازی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پاسگاه روداب با همگاری پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام کارهای اطلاعاتی و پی جویی های پلیسی موفق شدند درکمتر از۲۴ ساعت طی چند عملیات ضربتی افراد دخیل در این تیراندازی را دستگیر کنند.

سرهنگ زید آبادی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری از متهمان خاطرنشان کرد: برابر پرونده های متشکله در واحد های انتظامی این شهرستان نزاع و درگيري يكي از اولويت اصلي جرائم درسطح شهرستان است كه ناتواني در كنترل خشم و ناآگاهي از مهارت هاي حل مساله، معضلي است كه منجر به درگيري و نزاع هاي خطرآفرين مي شود و در مواردي عواقب شوم و غيرقابل جبراني را برای افراد در پي دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان با بیان اینکه طی یک ماه گذشته بیش از ۷ مورد نزاع و درگیری فردی و دسته جمعی رخ داده که منجر به تیراندازی، ضرب و شتم و چاقو کشی و خسارت زدن اموال دو طرف دعوا شده است بیان داشت :در این رابطه ۱۷ نفر دستگیر و تعدادی سلاح سرد به همراه یک سلاح ممنوعه و یک سلاح شکاری کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/