فرمانده انتظامی ریگان از دستگیری یک نفر متهم در ارتباط با وقوع آتش سوزی عمدی یک دستگاه خودرو ‌اتوبوس با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد .

اسحاق دریجانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل با اعلام این خبر، بیان کرد: در پی وقوع آتش سوزی عمدی یک دستگاه خودرو اتوبوس اسکانیا در روبه روی منزل یک شهروند در سطح حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه توسط ماموران مشخص شد که افراد ناشناسی اقدام به آتش سوزی این خودرو کرده اند، افزود: با توجه به حساسیت موضوع مراتب برای دستگیری عوامل این آتش سوزی با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه حادثه و تحقیقات گسترده و یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک نفر متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگير كنند.

دریجانی اذعان کرد: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی و با مشاهده دلایل و مدارک معتبر به بزه ارتکابی اعتراف کرد که انگیزه آتش سوزی در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی ریگان در پایان با بیان اینکه متهم جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد خاطر نشان کرد: این قبیل جرایم به دلیل ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان، علاوه بر جنبه خصوصی، از جنبه عمومی نیز مستوجب مجازات های سنگین است و نیروی انتظامی با ناقصان حریم خصوصی و امنیت عمومی شهروندان با جدیت و مقتدرانه برخورد مي كند.

انتهای پیام/