رضازاده با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان داشته باشیم، گفت: ژنرال‌های صیهونیست طعم موشک‌های ایرانی را چشیده ولرزه براندازم آن‌ها افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضا زاده امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان اظهار کرد: اگر حاج قاسم ما نبود ما اکنون این آرامش و امنیت را نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه دوسال از آن ماجرای دردناک می‌گذرد انتقام از عین الاسد وامثال عین الاسد گرفته شد بیان داشت: ما در انتظار سیلی محکمتر وانتقام هوایی سخت از دشمن خبیث هستیم.

امام جمعه ریگان ابراز کرد: مقاومت و مبارزه همه جانبه با دشمن اسلام ناب محمدی جز لاینفک مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

رضا زاده بیان داشت: بچه‌های ما با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند وماخودمان را به‌های حاج قاسم می‌دانیم.

او با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان داشته باشیم تصریح کرد: ژنرال‌های صیهونیست طعم موشک‌های ایرانی را چشیده ولرزه براندازم آن‌ها افتاده است.

امام جمعه ریگان افزود: دشمنان از غرش موشک‌های فرزندان حاج قاسم لرزه بر اندامشان افتاده است

رضا زاده خطاب به سربازان آمریکایی بیان داشت: هرچه زودتر منطقه را ترک کرده در غیر اینصورت بدن‌های تک تک شما در پرچم خودتان پیجیده خواهد شد.

اوعنوان کرد: با اتصال به ولی جامعه، اتصال به عرصه مبارزه وجهادمی توانیم مانند حاج قاسم در تراز یک مدیر موفق تلاش کنیم.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه کشاورزان سخت کوش ریگان در بدترین شرایط آب و هوایی محصولات کشاورزی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند، اظهار داشت :در این راستا کشاورزان با مشکلاتی از جمله کمبود کود شیمیایی در این شهرستان روبرو هستند.

وی در خاتمه گفت: اگر مسولین خواستار رونق کشاورزی در این شهرستان محروم می‌باشند به فکر کشاورزان این خطه باشند.

انتهای پیام/