سلطانی زرندی گفت: یکی از وظایفی که ما و شما اصحاب رسانه در سطح شهرستان داریم این هست که با القا ناامیدی مبارزه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، به مناسبت هفته قوه قضائیه نشست خبری رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ریگان با اصحاب رسانه قبل از ظهر امروز برگزار شد.

امین سلطانی زرندی در این نشست اظهار کرد: یکی از مسائلی که دشمنان ما دنبال آن هستند القا ناامیدی عمومی در سطح جامعه است.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان تصریح کرد: یکی از وظایفی که ما و شما اصحاب رسانه در سطح شهرستان داریم این هست که با القا ناامیدی مبارزه کنیم.

وی افزود: فضای مجازی باید بیشتر به دنبال پر رنگ کردن خدمات نظام و انقلاب اسلامی در سطح شهرستان باشد.

سلطانی زرندی در ادامه با بیان اینکه وجه مشترک همه ما این است که همه سرباز این انقلاب هستیم، ابراز کرد: هدف همه ما اعتلای ارزش های نظام اسلامی است و باید هدفمان را مد نظر قرار دهیم و در راستای این هدف برنامه ریزی کنیم.

رئیس دادگستری ریگان ادامه داد: فضای مجازی باتوجه به مشترکینی که دارد به مراتب از یک منبر سخنرانی کارآیی و گیرایی بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به هر پرونده مراحل و زحمات خاص خودش را دارد، عنوان کرد: از سال گذشته تا به امسال قریب به ۹۸۰۰ پرونده بررسی شده است.

رئیس دادگستری ریگان با بیان اینکه قریب به ۱۸هکتار از اراضی رفع تصرف شده است، تصریح کرد: با استقرار پزشکی قانونی در ریگان از تردد افراد و شهروندان به شهرستان بم جلوگیری شد.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی دیگر از کارهای انجام شده استقرار مرکز خدمات الکترونیکی قضایی است که تمامی دادخواست ها و لوایح در این دفتر ثبت میشود و ما رسیدگی می‌کنیم.

رئیس دادگستری ریگان در ادامه از راه اندازی کمیسیون رسیدگی به اعتراضات تخلفات راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان خبر داد.

سلطانی زرندی با بیان اینکه کلنگ ساختمان بازداشتگاه موقت شهرستان ریگان در هفته پیش رو زده خواهد شد، افزود: مهمانسرای دادگستری ریگان در هفته آینده افتتاح می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان در خاتمه اظهار کرد: منتظر انتقاد و پیشنهاد از طرف شهروندان و مسئولان هستیم.

انتهای پیام/