حجت الاسلام ریگانی اشاره داشت به برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش و تصریح کرد: پیام این رزمایش بزرگ به همسایگان آرامش، صلح و دوستی است و پیام دیگر این رزمایش سیلی محکمی به صورت آن کشور هایی است که قصد جولان در منطقه آسیای مرکزی را دارند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اشاره داشت به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم و ضمن محکوم کردن این اقدام ننگین، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده در جهت تضعیف اسلام، شب و روز در تلاش اند تا دین اسلام را تضعیف کنند.

امام جمعه موقت ریگان افزود: مقام معظم رهبری در پیامی فرمودند، اهانت یک نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص) گناه بزرگ و نابخشودنی است که بار دیگر کینه ی شرارت بار دستگاه های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه مسلمانان را آشکار ساخت.

وی اشاره داشت به برگزاری رزمایش بزرگ و مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: پیام این رزمایش بزرگ به همسایگان آرامش، صلح و دوستی است و پیام دیگر این رزمایش سیلی محکمی به صورت آن کشور هایی است که قصد جولان در منطقه آسیای مرکزی را دارند.

ریگانی عنوان کرد: با اجرای این رزمایش بزرگ، بار دیگر بینی آمریکا در منطقه خاورمیانه به خاک مالیده شد.

امام جمعه موقت ریگان اشاره کرد به بازگشایی مدارس و افزود: تک تک مردم در زمینه رعایت کردن پروتکل های بهداشتی، آموزش های لازم را به فرزندان خود بدهید تا  بهانه‌ای نشود که فرزندانشان از تحصیل باز بمانند.

وی در خاتمه اشاره داشت به جذب سرباز معلمان در شهرستان ریگان و خاطر نشان کرد: مسئولان شهرستان پیگیری کنند که سرباز معلمان بومی جذب شوند.

انتهای پیام/