امام جمعه موقت ریگان گفت:دشمن امروز می داند با تنها حربه ای که میتواند اسلام و انقلاب را شکست دهد مسئله حجاب است، لذا روی این مسئله بسیار سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت‌الاسلام مسلم طالبی فرد ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ریگان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: امروز ۲۱ تیرماه سالروز حمله رضاخان پهلوی به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم در سال ۱۳۱۴ بوده که به روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه ضمن قدردانی ازخواهرانی که در اجتماعات حجاب و عفاف شرکت کردند،افزود:مسیحیان غرب بعد از ۸۰۰ سال یک کار به ذهنشان میرسد که با حجاب و عفاف اسلام را از پای دربیاورند.

وی تصریح داشت:دشمن امروز می داند با تنها حربه ای که میتواند اسلام و انقلاب را شکست دهد مسئله حجاب است، لذا روی این مسئله بسیار سرمایه گذاری کرده است.

ایشان با بیان اینکه جوانی که حوس باز شد دیگر ایمان در وجودش نیست،خاطر نشان کرد:بعضی از آقایان که می گویند اگر میخواهید حجاب را به رخ بکشید پس اجازه دهید بی حجاب ها هم به صحنه بیایند اینها نمی دانند در لشکر دشمن فعالیت میکنند.

حجت الاسلام طالبی فرد با اشاره به اینکه خواهرانی که چادر برسر دارند برای اسلام زحمت می کشند،عنوان کرد:چادر گذاشتن بر سر عبادت خداوند است.

انتهای پیام/