رضا زاده با تأکید بر اینکه همه می دانند که آمریکای جنایت کار دشمن قسم خورده ماست، اظهار کرد: خودشان در مدیریت کشورشان لنگ مانده اند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضازاده با بیان اینکه تفکر ایثار و شهادت در بین مردم زنده است، گفت: حادثه تلخ سال ۱۳۶۷برای هواپیمای مسافربری ایران رخ داد،توسط کسانی بود که دم از حقوق بشر می زنند و می گویند ما حقوق بشر را رعایت می کنیم.

امام جمعه شهرستان ریگان عنوان کرد: در خطبه های نماز سخنان گهربار حضرت آقا آیت الله خامنه ای را می گویم،خاک برسر آن ذلت که زیر بار تهدید های آمریکا برود.

وی اظهار کرد: چه ساده لوحی است که کسانی بگویند بروید پشت میز مذاکره با یک دستگاه متکبر و بی اعتماد به اصول انسانی و حقوق بین الملل و بنشینیم ،ملت ایران می دانند،مردم ولایت مدار و قهرمان ریگان می دانند که در انتخابات امسال صفحه ی روشنی را برای آیندگان ترسیم کردند.

رضا زاده با تأکید بر اینکه همه می دانند که آمریکای جنایت کار دشمن قسم خورده ماست، اظهار کرد: خودشان در مدیریت کشورشان لنگ مانده اند.

امام جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه ساختار کشور و دولت آمریکا، یک ساختار تخریب شده و رو به افول است، ابراز کرد: همه ما یک صدا همراه با رهبر عزیزمان، بسیجیان، نظامیان،فرهنگیان، ملت وفادار به جمهوری اسلامی و…در نماز جمعه فریاد بر می آوریم برای دفاع از آن کودکی که ناو جنگی آمریکا به او شلیک کرد و در دریای خلیج فارس افتاد.

وی با اشاره به روز ۱۳ تیر ماه بنا به روایتی مصادف با شهادت امام رضا(ع) است، خاطر نشان کرد: به همین مناسبت از مناره های مساجد شهرستان و روستاها قبل از اذان مغرب در این روز صلوات خاصه امام رضا پخش خواهد شد.

انتهای پیام/