امام جمعه ریگان گفت: چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم ،به همه  دشمنان این نظام و مملکت و کسانی که آرزوی براندازی نظام اسلامی را دارند میگوییم که جواب فشنگ موشک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه مردم تحت تاثیر شایعات فضای مجازی قرار نگیرند،اظهار داشت: برخی خانواده ها مواد غذایی و اجناس چند ماه خود را خریداری کردند و این بزرگترین احتکار خانگی است.

امام جمعه ریگان در ادامه بیان داشت:بخشی از تورم و مشکلات معیشتی مردم مربوط به احتکار است و احتکار فقط به انبار کردن و خریدن مایحتاج خانه نیست گاهی احتکار احتکار مواد غیر خوراکی است مثل سکه و طلا که امروز این سکه و طلا در بین خانواده ها رواج پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: با اعلام حکم اعدام سلطان سکه برخی ها برای فروش دلار به بازار هجوم اوردندو ارز و سکه پایین امد،احتکار کمک به تورم و گرانی است، لذا از همه میخواهم فریب شایعات را نخورید و تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرید.

رنجبر ماهانی ضمن قدردانی از حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران در پاسخ به حمله تروریستی به مراسم رژه اهواز ،ادامه داد:در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم ،به همه  دشمنان این نظام و مملکت و کسانی که آرزوی براندازی نظام اسلامی را دارند میگوییم که جواب فشنگ موشک است، ایران خاک دلیران، ایران غرش شیران و ایران همیشه جاویدان است‌.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه به مقر داعش و تروربست ها در بوکمال سوریه چند پیام داشت،افزود: پیام اول عملیات ضربت محرم به کشورهای  عربی این است که علی رغم حمایت های خود از گروه های تروریستی باید سیاست های منطقه ای ایران را درک و در محاسبات خود منظور کنند.دومین پیام به آقای ترامپ آن است که شما که به دنبال ناتوی عربی هستید و میخواهید ظرفیت های بالقوه و مذهبی داخل ایران را با استفاده از گروه های معاند و مخالف و ضد انقلاب علیه نظام اسلامی تحریک کنید بدانید این سرابی بیش نیست و سومین پیام به آمریکا؛ باید هزینه های تشدید فشار علیه ایران و تحریم علیه ایران را تقبل کنید.

ایشان با بیان اینکه از زبان دشمن قدرت دفاعی نظام ایران را می شنویم،تصریح داشت: بخش فارسی صدای آمریکا در یک مطلب اذعان میکند ؛ پیام ایران از اقدام موشکی به آمریکا آن است که از افزایش تنش ترسی نداریم و این باید درسی باشد برای برخی از ترسوها و بزدل های داخلی که امروز صدای امریکا را بشنوند که امریکا دارد به اقتدار دفاعی ما را تحسین می کند.

رنجبر ماهانی ادامه داد:انتخاب رئیس مجلس ، نخست وزیر جدید و رئیس جمهور عراق که همه اینها از گزینه های محبوب جبهه مقاومت هستند و این نشان داد که پول و قدرت سیاسی عربستان و آمریکا نمی تواند آرایش سیاسی کابینه دولت عراق را تعیین کند و این همان سخن امام است که فرمود؛ ما انقلاب را به جهان صادر می کنیم.امروز بعد از چهل سال جبهه مقاومت در عراق تقویت میشود و این همان صدور انقلاب به منطقه و جهان است.

وی اشاره داشت به آغاز هفته ناجا و تبریک این هفته به سبز پوشان نیروی انتظامی و افزود:مقام معظم رهبری فرمودند،تنها سازمانی هستید که در سرتاسر کشور در مقابل چشم مردم حضور دارید. خدمت شما را، تلاش شما را، فداکاری شما را مردم می‌بینند؛ در شهرها، در روستاها، در جادّه‌ها، در مرزها، در پایانه‌های مسافری، در کوه‌ها و دشتها، در مناطق خطرناک، در همه‌جا؛ در همه‌ی فصول سال، نیروی انتظامی جلو چشم مردم است. ما هیچ سازمانی را نداریم که این‌طور در یک پهنه‌ی با این وسعت، همیشه در مقابل چشم مردم باشد. توانایی‌های شما، آبروی نظام جمهوری اسلامی است. قدرت شما، رشادت شما، اقدام شما، حرکت بجا و بموقعِ شما، مایه‌ی افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه ریگان در ادامه ضمن قدردانی از حضور دانشجویان و گروه های جهادی در مناطق محروم ریگان جهت خدمت رسانی به مردم،بیان داشت:رهبر انقلاب اسلامی وجود دهها هزار گروه جهادی جوان در سراسر کشور و خدمات بی‌پایان آنها به‌ویژه به طبقات ضعیف را سرمایه‌ای عظیم دانستند.

انتهای پیام/