امام جمعه موقت ریگان گفت:اگر ظرفیت کشورهای اسلامی جمع بشود آن وقت حکومت اسلامی تمدن اسلامی را به جهان نشان خواهد داد؛ راهپیمایی اربعین میتواند یک وسیله برای تحقق این هدف باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام جعفر ریگانی امروز در خطبه های نماز جمعه ریگان اظهار داشت :بعضی ها در رابطه با بحث برجام و آمریکا هنوز دلخوش اند و امیدهایی دارند که این رابطه تحقق پیدا کند.

وی افزود:این ها یا در خوابند که ان شاالله بیدار شوند یا خودشان را به خواب زده اند که مطمئن باشند که بیدار نمیشوند کسی که خودش را به خواب بزند یک روزی با لگد و پوتین دشمن از خواب بیدار خواهد شد.

امام جمعه موقت ریگان تصریح داشت:مقام معظم رهبری فرمودند چنانچه آمریکا حرف خود را پس بگیرد و توبه کرد و به معاهده هسته ای که آن را نقض کرده است بازگردد آن وقت در جمع کشورهای عضو معاهده که شرکت و با ایران صحبت میکنند آمریکا هم میتواند صحبت کند در غیر این صورت هیچ مذاکره ای در هیچ سطحی بین مسولین جمهوری اسلامی و آمریکایی ها اتفاق نخواهد افتاد.

ریگانی با اشاره به برگزاری مراسمات پرشور عزاداری گفت:مقام معظم رهبری فرمود جلسات محرم امسال خیلی پر رونق بود و با این همه تبلیغاتی که دارد علیه مقدسات انجام میشود اما می بینیم با شروع محرم امواج عظیم مردم به سمت خیمه اباعبدالله(ع)حرکت می کنند ،جوانان هم که مورد اماج حملات دشمن هستند هم بیشتر اند و دشمن روی جوانان برنامه ریزی می کند.

وی بیان کرد: اگر ظرفیت کشورهای اسلامی جمع بشود آن وقت حکومت اسلامی تمدن اسلامی را به جهان نشان خواهد داد؛ راهپیمایی اربعین میتواند یک وسیله برای تحقق این هدف باشد.

امام جمعه موقت ریگان در پایان اشاره داشت به فرا رسیدن هفته پر افتخار دفاع مقدس و اذعان کرد:دفاع مقدس نسبت به جنگ ها و انقلاب ها یکسری فرق ها و تمایزاتی دارد و یکی از ویژگی های دفاع مقدس دفاعی بودن این جنگ بوده و هست؛ ما شروع کننده جنگ نبودیم ما دفاعی جانانه کردیم ،معنویت جبهه های جنگ و دفاع مقدس از ویژگی های آن بود.

انتهای پیام/