حجت الاسلام طالبی فرد گفت:دستگیری روح ا... زم شاهکار اطلاعاتی سپاه پاسداران است و این عملیات غرور آفرین بود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام مسلم طالبی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه امسال اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دوست ،دشمن و همه دیدند،اظهار داشت:اربعین راهی که خداوند اراده کرده است که بماند ،راهی که صدام ها ، متوکل عباسی ها و یزیدها نتوانستند آن را خاموش کنند.

امام جمعه موقت ریگان تصریح داشت:راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی بسیار باشکوه تر از سال های قبل برگزار شد.خدا خواسته است که این نور بماند و راه امام حسین (ع) زنده و پاینده خواهد ماند.

وی در ادامه بیان کرد:یکی از درسهای مهم مکتب عاشورا و اربعین این است که امام حسین علیه السلام در مقابل کج رویهایی که حیات نظام اسلامی را تهدید میکرد قیام کرد.

طالبی فرد افزود:بنابراین کسانی که خودرا شاگرد این مکتب میدانند نباید درامر به معروف و نهی از منکر به امور عادی مانند حجاب ، نماز و شرابخواری اکتفاء کنند، بلکه علاوه بر این مسائل باید با یزید صفتانی که احیانا عهده دار مسؤولیت هایی هم هستند اما جامعه اسلامی و معیشت مردم را تهدید میکنند نیز برخورد کنند، آنوقت میتوان گفت که امر به معروف و نهی از منکر را آنچنان که یک درس مکتب امام حسین علیه السلام است، انجام داده ایم.

وی اشاره داشت به دستگیری روح ا… زم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عنوان کرد:روح ا… زم تحت حمایت دشمنان نظام جمهوری اسلامی قرار داشت و فرانسه و اسرائیل از آن حمایت می کردند.

امام جمعه موقت ریگان اذعان داشت:” زم “خلاصه و چکیده ای از اطلاعات سازمان ها و عناصر اطلاعاتی دنیا است و تخلیه اطلاعاتی ایشان می تواند روش های اطلاعاتی سازمان های مستکبر را در اختیار سپاه پاسداران قرار دهد.

طالبی فرد افزود:چه کسانی از طریق این فرد نفوذی اقتصاد ایران را خدشه دار کردند و چه کسانی از این طریق فتنه ها درست کردند.دستگیری زم شاهکار اطلاعاتی سپاه است و این عملیات غرور آفرین بود.

وی از مسئولین مربوطه درخواست کرد:شبکه ها ، عناصر و افراد نفوذی داخلی را که با این فرد همکاری میکردند هرچه زودتر شناسایی و معرفی شوند.

حجت الاسلام طالبی در پایان اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه پاسداران این را به دنیا اثبات کردند که هواسشان به همه جا هست و به تمام جهان اشراف دارند.

انتهای پیام/